من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

1 دی

اگه قراره فردا من فرتی بمیرم باید خنگ باشم دنیارو جدی بگیرم!


+آقامون زدبازی

+عقده داشتم اینو بیام بگم امشب :))

+اینم یه آف بود از طرف صبای عزیز که کلن خاموشن ایشون :)) ولی خیلی خوشم اومد....


آخر پاییز شد و همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!! اما تو بشمار تعداد دل هایی را که به دست آورده ای....! بشمار تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشانده ای...! بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و یا غم ریخته ای...! فصل زردی بود اما تو چقدر سبز بودی نگران جوجه ها هم نباش آن ها را بعدا با هم میشماریم ودر آخر " امید وارم همه ی لحظه های پایانی پاییزت " "پر از خش خش آرزو های قشنگ باشد


+چرا این همه از من پرسیدن برنامت واس یلدا چیه!؟ مگه برنامه خاصی باید داشته باشیم آیا؟


+پیکو فایل باز نمیشد واسم. فردا آهنگو میزارم واس دانلود!


چقدر دلم یه مکالمه تلفنی 15 دقیقه ای میخواد 

حداکثر تا نیم ساعت دیگه

بِجُمبین....!


کلن همه چی فرزاده این آپ :دی


فرزاد فتاحی - یکشنبه - دانلود 

(بقیشو دیگه upl نمیکنم)


بعد هم اینکه ما تعداد مسیجامون به 3333 تا هم رسید 2شب پیش!!! :)))


و


بعدترش اینکه امروز به مناسبت دومین سالگرد وبلاگش (کیلیک)دور همی در سوگواری خواهیم گذراند (خرما و حلوا هم از خوده صاب مجلس باید بگیرین گفته باشم!)


و


در ادامه به امیده اینکه هرچی زودتر بده پسوردشو و من بشینم دوباره همه ی اون وبه مرحومو بخونم :-ایکس


اسمه خواننده رو نیگا جونه من ! :-ایکس

خوب ! کلی حرف دارما !

فعلن میخوام همینجوری یه آهنگ بزارم


+فرزاد فتاحی - شنبه - دانلود

+ببینم استقبال میکنین تا جمعه میریم باهم :)) حجماشون خیلی کمه. فکر کنم 1 دقیقه هم بیشتر نیس!

+یه چند ساعت دیگه حرفامو میزارم تو ادامه مطلب

کلن امروز میخوام خیلی آپ کنم!


بعدن:::به شدت وقت کم میارم! به شدت دقیقن! با اینکه کاملن سریال دیدنمو گذاشتم کنار، نت اومدنم کم شده، بیرونم نمیرم، خوابم هم کم شده! فقط باز باید ماژیک وایت بُرد بخرمو ساعت به ساعت شبا برنامه بریزم واس فردام....قول میدم دیگه یادم باشه در ماژیکمو ببندم :(



منم لکه ی ننگ دار شدم

بنده خیلی صادقانه اعتراف میکنم با کمال شرمsorry با این همه دبدبه کبکه موفق نشدم باره اول آزمون رانندگی قبول شم و این لکه ی ننگ رو تا آخرین لحظه ی عمرم با خودم حمل خواهم کرد !


+حالا باز بیاین همه بگین ئه ما باره اول قبول شدیم :دی 


توضیحات اضافه : آئین نامه رو از ساعت 6:30 بعد از ظهر روز قبل از امتحان شروع کردم و تا 6 صبح فرداش ( 1 ساعت و نیم جهت خواب کسر شود ) با 3 دور خلاصه نویسی و طرح سوال در گوشه ی کتاب و کلی کاغذ چک نویس، موفق شدم 151 صفحشو بخونم و باره اول قبول شم :دی


+آها اینم میدونم همتون آئین نامه رو 1 ساعته خوندین قبول شدین !


+در هر صورت امیدوارم یه چندروز دیگه دنیا تموم شه و بیشتر ازین این لکه ننگو با خودم اینور اونور نبرم!


اینم یه آهنگ واس عوض شدنه حال و هوا ! البته این گروه و این موزیک مثه قبلی فک نکنم مورد تایید همه باشه!

the ways - عشق بازی - دانلود

اونجارو از کجا پیدا کردی آخه ؟

حسه وقتی که پشه بیاد و دقیقن مرکزی ترین نقطه ی کف پاتو نیش بزنه....


+هم میخوای بخارونی هم خندت میگیره،عذابه ها!!!!

+اعتراف میکنم این پستو یه هفته پیش نوشته بودم،بعد ازونجایی که نطقه من نصفه شبا ( 3 به بعد) باز میشه و چند وقتیه که شبا زود میخوابم و صُبا 9 بیدار میشم،دیگه این شد الان پستو عمومیش کردم :دی

اون یکیو میخواد واسه خونه زندگی

"فقط" اونایی که موزیکای زدبازی رو گوش میدن.

همشونو

نه فقط تابستون کوتاهه، نه فقط آلبوم زاخارنامه..

همه ی کارارو

آهنگ ام جی رو دانلود کنه

بقیه هم همینجوری دلشون خواست دانلود کنن

ولی خو اصن نمیتونن اونجوری که من میخوام بفهمن....

فقط دانلود کردین خواهشن سعی کنین اینجوری نباشین (مخاطب :همه دخترا)...


+اون یکیو میخواد- سهراب ام جی - دانلود

+ناراحت بودن و توفکر بودنه 2نفره هم حال میده، مخصوصن وقتی مساله ی مشترک همین موزیک باشه :(

خخخخخخ :دی

خخخخخخخخخخخخخ دقیقن ینی چی؟

از اولین بار که همچین چیزی شنیدم سوال بود واسم گفتم الان بپرسم ازتون

صدا خندس ،صدا چیه آخه!؟

من هرچی با خودم میگم خخخخخخ نمیفهمم کاربردش کجاس!؟

فقط یه روز قبله اینکه سرما بخورم، گلوم میخاره، این صدا رو در میارم!

ایدئولوژی من راجب دسامبر 2012

خوب دیدیم هرکی داره نظر میده گفتم منم بگم!

از بین این همه نظریه و حدس و پیش بینی به نظر من "اگه" بخواد اتفاقی بیفته اینی میشه که در ادامه میگم

بعضی وقتا شده حس کنین که یه صحنه رو قبلن دیدین و میدونین بعدش چی میشه؟ ولی تو خواب ندیده باشین...؟

اگه آره که خو کوفتتون بشه، من آرزومه یه بار اینجوری شم !

خلاصه میگن اینجور آدما تو دنیای قبل میسین که تو همین صحنه بودن واس همین براشون آشناس. ولی مثلن تو همین صحنه، خودشون نبودن و ممکنه دکور صحنه، یه چی مثه گلدونه بغل دیوار بوده باشند مِیبی!

به نظرم اگه بخواد چیزی بشه همین میشه ینی همه عوض میشن و ممکنه من تو دنیای جدیدی که بوجود خواهد اومد دوباره هم برم سراغ وبلاگ نویسی و یهو احساس کنم ئه من این لحظه رو یه جایی دیدم  بعد خوشال شَم که بلاخره این اتفاق واس منم افتاد و در اون لحظه به آرزوی مذکور در 5 خط بالاتر خواهم رسید


+دوس دارم اینجوری شه! تنوعه و کلی هیجانی!فقط نگرانیم اینه 3 4 نفری از خونواده و اطرافیان و دوست و آشنای کنونی رو دوست دارم با خودم بردارم و هرجایی که قراره برم اینا هم نزدیکم باشن...بقیه رو دوست دارم. ولی خوب تو دنیای جدید هیچی راجبشون یادم نخواهد اومد و اونقدر خاص و تاثیرگذار نبودن که بخوام حتمن دوباره داشته باشمشون...

+ایدئولوژی نمیدونم چیه. احساس کردم باکلاس شده ی همون کلمه ی  "ایده" هس احتمالن. (اشاره به عنوان)

+موزیک قبلی که گذاشتم واس دانلود بالای 40بار دانلود شد(فوقه فوقش فکر میکردم زیره 10بار دانلود شه) ولی یه نفر نیومد نظر بده راجع بهش! ( بجز انتگرال البته !)

اما بازم....

+دانلود موزیک-the day before the day

حتی شما دوسته عزیز ;-)

همه میتونن درخواست رمز کنن! مهم نیس البته. ولی به یه دلیل نمیشد عمومی بزارم....

تذکر: هدف اصن روشن کردن خواننده های خاموش و اینا نیس

امروز شدیدن الکی خوش بودم واقن خوش گذشت عالی بود!

+نتم داره تموم میشه چندروز دیگه. میخوام تمدید نکنم ببینم چندروز میتونم... !

+چند وقتیه خوبم، خیلی وقته اصن،حالا اون سگ شدنم کی میخواد شروع شه خودمم منتظرشم :-s




+رمزو برداشتم. چون خودم خوشم نمیاد گردن کج کنم برم تو وبلاگا بگم رمز....ینی اون یه لحظه مردادی بودن خودمو زیرپا میزارم واقن بعد اینکارو میکنم :( ...گفتم شاید یکی مثه من باشه!

اولین وب آرامش

نتیجه گیریه پست قبل:::

اینکه خودم باید به حرکتی بزنم، برم بشم دوس دخدره نویسنده،خواننده، کارگردانی چیزی. آنگاه بعد از یکم عشوه های خرکی خواستمو میگم بهش. حالا یا قبول میکنه یا میرم سرغ نفر بعدی. بلاخره این ازخود گذشتگی رو میکنم تا مهلاهای 3 4 ساله عقده ی 14 15 ساله ی منو نداشته باشن،شایدم مهلاهای بزرگتر الان در حال انجام حرکتایی باشن


و حالا پست جدید:::

اصولن این الان شد یک سوال برای من . که توی این پست من اول باید پست جدیدو مینوشتم، بعد نتیجه گیریه پست قبل؟ یا برعکس؟ خوب نتیجه گیری همیشه آخر نوشته هس ولی نتیجه گیریه نوشته ی قبل رو آیا باید قبل از نوشته ی جدید گذاشت؟ به هرحال....

غرض آن بود که بگم من چقد حس + میگیرم با خوندن وب تراموا،خیلی ها خوب وب مینویسن، خیلی ها عالی مینویسن،خیلی ها جوری مینویسن که میخوای چند دور بخونی و بعد هم بگی چقدر شبیهه حرف دله من بود، یا شاید هم بگی چه جالب تاحالا بهش توجه نکرده بودم

ولی تراموا، یه اتفاق روزانه،شایدم یه اتفاق به ظاهر مسخره رو طوری بسط میده که شاید بسط خیام پاسکال هم کم بیاره جلوش (بلاخره این بسط ماله خیام شد یا پاسکال نیوتن؟ )

ادامه اینکه روزانه مینویسه ولی روزانه نویسیش از جنس خاطرات من و دانشگاه و شوهر و بچه ام نیس، از جنس نوشته های همه اون مینیمالیستاییه که من چندین بار وبشونو زیر و رو کردم.هرچند همیشه مینیمال نمینویسه....چه پست های یه کلمه ای ، چه پست های خیلی طولانی، انقدر (تذکر:ازینجا به بعده نوشابه وا کردنم احتمالن کلیشه ای خواهد بود) فوق العاده است که حرفی واس گفتن نمیزاره.فقط دوس دارم همینجور صفحه وبشو بیارم پایین بیارم پایین تا جایی که احساس کنم دوباره نیاز دارم از اول بخونم و دوباره میرم بالا و دوباره ....و واقعن لذت میبرم ازین چندباره خوندن ها...هرچند بعضی از مطلباشو نمیتونم بفهمم بعضی وقتا هم جرات نمیکنم از کسی بپرسم شاید فُش باشه، شایدم فقط اینکه من کلمه های زیادی رو بلد نیسم....

و چقدر من لذت میبرم از حتی اسمی که انتخاب کرده....


+یه بازی . لینک منبعی که اینو گذاشته بود هم میزارم اگه یادم بود. خلاصه اینکه حوصله سر بر نیس....طولانی هم نیس...فقط کسی تونست بره تا مرحله 4 بگه ....

لینک

+ینی منو از سقف آویزون کنن ولی نگن حدس بزن این چیه؟ خفه میکنم خودمو وقتی نمیتونم :(به نظرتون این کادو چیه ؟

عکس

+جوابشو یا برین وبلاگ دیازپام کبیر ، آدرس تو لینکام،خواستین هم در گوش خودم بگین من برم بگم ذوق کنم!


من مهلام دوباره :)

یکی از آرزوهام از بدو تولد (بَدوِ تولد رو من تا 2 3 سال پیش اشتباه میخوندم بِدو تولد ) این بوده که تو یه فیلمی سریالی آهنگی چیزی، اسم من باشه ،یاحداقل اسم یه کتاب،مهلا باشه :(



+شادمهر یه موزیک داره به اسم mahal (محال)، بعد ازونجایی که خیلییییییا اسم منو اشتباه mahal  تایپ میکنن، هروخ این موزیک ویدئو رو میبینم کلی زیرپوستی ذوق میکردم واس خودم

+تو نت و تو واقعی مهلا خیلی دیدم اصن!ولی دلم یه مهلای معروف که همه بشناسن میخواد که نیس

+خلاصه اینکه اگه کارگردانی نویسنده ای خواننده ای چیزی شُدین، ازتون خواهش میکنم یه بار از اسمم استفاده کنین من همینجور ذوق کنم :( با تشکر

شیییییره مرداد :-ایکس

اینایی که تو درباره وب یا پروفایلشون مینویسن عاشقه ماه تولدشونن

و میگن که سوپر استار جزو فیلمای مورد علاقشونه

و دیالوگ معروف شهاب حسینی هم بین حرفاشون زیاد میشنوین

و حتمن همه جا ذکر میکنن که متولد چه ماهی هسن

اینا شک نکنین مردادیَن.....


+عاشقه ماهه تولدمم!عاشقه سوپر استار، عاشقه "تو دنیا 2دسته آدم وجود داره، اونایی که مرداد به دنیا اومدن، و اونایی که دوس داشتن مرداد به دنیا بیان"، من افتخار میکنم به مردادی بودنم

+فقط کاش یه روز همه افراد فرصت اینو داشتن که یه مدت کوتاه مردادی بشن تا بفهمن چی میگیم ماها!

+اینجا برین. سایت دومی که معرفی کرده اطلاعاتشو بخونین. واقن جالب بود! کلی من میل نوشتم واس خودم!سابجکت همه هم نوشتم مهلا من 18سالگیتم! بعد نامه های بقیه هم بخونین واقن خنده داره!  کیلیک

میترسم ازین زودگذشتن ها .... (1)

وقتی بهمن بیاد، وقتی دیگه واقعیه واقعی بشی

.

.

.

دلمون تنگ نمیشه واس خندیدن به اشتباهات تایپی و اشتباه خوندن حرفای همدیگه؟


+یا واسه Fail شدن وسطه send اهنگا...؟


DOWNload /UPload

وقتی واسه دانلود حجم کم میشه، واقن نباید واس آپلود بهمون حجم اضافه کنن !؟


+ بی انصافیه آخه خداییش

+این ماه تونسم 6گیگ مصرف کنم ! به خودم افتخار میکنم اصن

+ساعت 1:30 تا حدودن 2:30  انرژی مثبت لطفن واس پسرخوبمون که امتحان داره

+گلاره شیبانی- شعر سوخته- دانلود

خرمالوهای عزیزم :-ایکس

وقتی جمعه شب میری خونه بابابزرگت اینا و

بابابزرگت اینو بهت میده و میگه امروز صبح خونه همسایه بودمو اینو واسه تو از درختشون کندم ...

واقن خوردن داره این خرمالو یا قاب کردن ؟!

                                                              


+لطفن بهش کمک کنین ! کلیک

+پیشناهاد::: آلبوم ریحانا ( خیلی انرژی +ئه)

nice day

حسه اون لحظه ای که اتاقتو خودت تنهایی تمیز کردی....

میشینی رو صندلیو یه آخیش هم میگی.....

حسه فردا صُبحش که از خواب پا میشی و همه چیو مرتب میبینی.....



+شامل حال اونایی که دو 3ماه یه بار اینکارو میکن


my favorit nut

من گرونیو امروز احساس کردم

که صبح با صدای مسیجی از خواب پا شدم که توش نوشته بود

مهلااااااااااااااااا بادوم هندی شده کیلویی 50تومن!!!!!

و در ادامه......

10تومن خریدم 50تا دونه شد.....

و جوابه من .....ینی دونه ای 200 تومن 


+آخرین قیمتی که از بادوم هندی داشتم 12تومن بود ( یادم نیس کی بود یه بار اتیکت بالاشو خوندم این قیمتو نوشته بود!)

+آخرین قیمتی که از چلغوز هم داشتم دونه ای 200 یا 100 تومن بود، بعد همیشه هم تو پروما یه نفر وای میساد جلوی قسمت چلغوزا که کسی نره برداره، تازه اونم چلغوز که اصن خوشمزه نیس( الان فهمیدین من خوردم یا بازم ادامه بدم؟ ). بعد الان تصور میکنم بادوم هندیای خوشگلو که جلوش سیم خاردار کشیدن کسی نزدیکشون نره.... 

+ازون مرفهان بی درد نیسیم ولی هزینه های خونه به بابام مربوطه و من هیچی از قیمتا سر در نمیارم!

+من فقط بادوم هندی دوس داشتم :( نه پسته نه گردو نه بادوم و نه حتی فندق.....

+چند وقت بود هوسه بادوم هندی نکرده بودم، امروز ولی.....

                                                                                  


                                                                                  

paradox

آدمی که از واقن کارش پشیمونه میگه ببخشید...

میگه ببخشید نمیدونم چی بگم.....


آدمی که فقط احساس کنه باید بگه ببخشید

فقط احساس کنه باید بگه ببخشید تا اوضاع آروم شه

میگه ببخشید ولی ....!


+تناقض.....

ببخشید که ولی نداره عزیزه من...

یا "ببخشید"ه خالی....

یا "ولی به فلان علت".....

جفتش با هم نمیشه.....


+اعتراف نوشت : خودم نفر اول اینکارم....استدلالای کاملن الکی که ذهنم ایجاد میکنه و بعد از ببخشید گفتن ردیف میکنه واس خودش...

+خواهشن اگه تکرار کردم بهم بگین...

+چند روزه حرف نزدم، امشب احتمالن پست زیاد بزارم

ذوقه زمستونیه من

ملت لباس زمستونیاشونو در میارن تو جیباش پول پیدا میکنن، شایدم یه شکلاتی چیزی پیدا کنن

من  "فقط" دسمال کاغذی پیدا میکنم




+خیلی بعدن نوشت :چه وقتایی  که تو همین زمستونا در به در داری دنبال دسمال میگردی و اوضاع هم بارونیه و یه دفعه همین دسمالای مچاله شده ی یه سال قبلو ته جیبت پیدا میکنی و .....!

آیا این درست است که .....؟


محرم (یا بهتره فقط بگیم تاسوعا عاشورا) هم تموم شد و بساط پست های این سبکی و  تز دادناشون راجبه اینکه "عزاداری باید فلان باشه، نذری دادن باید بهمان باشه،و این کارایی که ما میکنیم همش غلطه و باید تفکر کرد و واااای nکیلو اضافه کردم چیکا کنم و ...." هم تموم شد!


+دیگه الان همه میشناسن کسایی رو که به خاطر جنس مخالف پا میشن میان مراسم ، با اونا چیکا داری ؟! تو کاره خودتو کن، اونم کاره خودشو کنه!

ناراحتی نذری به فقرا نمیرسه پس چرا وقتی ظرفو میدن دستت میگیری و نمیگی بدین به یکی دیگه، من 10تا ظرف دیگه دارم تو یخچالم؟

ناراحتی کسی تفکر نمیکنه، خودت بشین فکر کن

با بقیه چیکا داری تند تند پست میزاری و میگی "به نظره من این اشتباهه و باید اینجوری باشه....."؟

+ولی واقن اینایی که تو این مدت و به این شکل با کسی دوست میشن، عذاب وجدان خفشون نمیکنه؟

+به من چه



میتونست در عین حال که انقد من دیروز خوشال شم، همه چی خراب شه و بدترین محرم عمرم شه، ولی نشد......

تونستم!

akheYsh

+فقط 3نفر میفهمن این ینی چی 

+میشه 20 صفحه بنویسم راجع بهش ولی الان به جز آخیش چیزه دیگه ای نمیتونم بگم!

+بهترین پستم تو این وبلاگ همین خواهد بود

+نتیجه اخلاقی::: همیشه حرفتو بزن!همون اول هم بزن!

فک کنم باز باش دعوا کردم

فک کنم باز زدم همه چیو خراب کردم


ولی حقو به خودم میدم

شایدم زیادی حسودم

شایدم فقط چون متنفرم از مقایسه.کافیه یکی بم بگه فلانیو نیگا اینجوریه.....سگ میشم دسته خودم نیس

آره من مزخرف

من کم حرف

من ساکت

من حساس

من حسود

من گوشه گیر

من بی جنبه

من مغرور

من یخ 

من مهلام :(

با وجود همه ی اینا من مهلام:(

من هنوزَم همون مهلام :(


+تقصیره اون نیس. تقصیره اونه که من به خاطرش شماره رو میگیرم. به خاطر اینکه اون دوسش داره.میپیچونمش.نمیفهمه

a new مَرَض

یکی میگه دندون درد بدترین درده دنیاس،یکی میگه گوش درد،یکی میگه درد زایمان،یکی هم ممکنه بگه درد فراق یار ! خلاصه به ما ربطی نداره هرکی چی میگه چون تاحالا هیشکدوم ازینارو تجربه نکردم

ولی یه دردو چندباری تجربه کردم و خیلی هم درد داره لامصب...

اسم ایشون لُپ درد میباشد. نیاز به توضیح داره که این بیماری در اثر پاره شدن از خنده ( و درگاهی موارد سفره شدن نیز) ، حرف زدن به مدت طولانی ( بالغ بر 32 دیقه) ، و خمیازه کشیدن های متوالی بوجود میاد و متاسفانه مثه بقیه درد های مذکور در 2 خطه اول، ژلوفن چیزی واسش نیومده هنوز.

درمان من در آوردی به این صورت میباشد که لپاتو جم میکنی تو دهنت و با دندونات فشار میدی .

تذکر :در این حالت کسی شمارو ببینه فک میکنه داری ادای ماهی رو در میاری. به هرحال تاثیر گذاره!


+ماله من الان واس خمیازَس :((

+متاسفانه درمان مذکور تضمینی نیس، چون لُپا مدام سُر میخوره از لای دندونا


2باره


جوی بود گذرا....

اکنون اینجائیم دوباره!


+آرشیومو داشتم تونستم برگردونم ولی حیف همه قاطی پاتی شد کاملن :(

انتگرال again

بقیه خوابن که خوابن، مگه بیداری گناهه؟


+دقیقن با لحنه خوده رضا یزدانی - لینک 


+عاشقه همه اوناییم که نصفه شبا آپ میکنن،نصفه شبا کامنت میزارن،نصفه شبا آن میشن....

مائده، امیرحسین، انتگرال،ستاره،حاج خانوم ،سپیده، پدیکس

+یه ویاره شبانگاهی، یه لیوان چایی بامن اینکارو کرد!

+5:15 a.m

انتگرال :-ایکس

دوس دارم عابرارو با تو اشتباه بگیرم

حتی وقتی تو اتوبوس نیستی واست جا بگیرم


+رضا یزدانی - تیمارستان - دانلود


+ترین چیزی که از tv ایران یاد گرفتم

یه چندسال پیش یادمه تو تی وی یه سخن از یکی از اماما یا پیامبر زیرنویس شد که مضمونش این بود " اگه مردی فلان فرسخ هم از خونش دور بشه، باید واس خونوادش سوغاتی بیاره، حتی شده یه تیکه سنگ " 

انقد من طی این چندسال این سخن رو تو گوشه بابام تکرار کردم که امشب ز زده بود به من و امیر که  فلان چیزو میخوای بخرم واست!؟

خودم اینسری اصن انتظار نداشتم! واس مراسمه مامانبزرگ ناتنیش و دکتره مامیم رفته بود اونم 2 3 روزه !


+امروز از صُب تا ساعت 9 شب خونه تنها بودم :( خعیلی بد بود .


+50 پیامک رایگان. لینک


نویز

تنهایی ینی گوشیتو بزاری کنار اسپیکر که هروخ قراره اس بیاد یا کسی زنگ بزنه چند ثانیه قبلش از روی صدای نویزش بفهمی و گوشیو بگیری دستتو منتظر بمونی :)


+عاشقا و منتظرا هم ایضا"

+من کلن گوشیم کنار اسپیکره

+البته تعداد دفعاتی که الکی نویز میده به مراتب بیشتر از تعداد دفعاتیه که واقن خبری در راه است....

+کسی داره اذیت میکنه؟ از وقتی اینو نوشتم همینجوری الکی نویز میندازه گوشیه :|