من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

با سلام، من مهلام :) این نوشته رو از پایتخت ارسال میکنم :) :دی

بعلهههه 

میسین که دیگه اینسری یه روزه اومدم تهران موندگار شدم و الانم سایت یه خوابگاهه دیگَم :دی 

 

خیییییییلی نامردین اگه بهم زنگ نزنین واقن !  

+نت اصن خیلی نیس خدایی.

 +حالا کلی حرف دارم بعدن 

فقط اینو بگم امروز صبح  پاشدم 5487 بار تو گوشیم گشتم کدوم موزیک زدبازی بود توش میگفت "صب بخیر تهران ، من عاشقه توام" بعد در حین اتو کردن گوش فرا دادیم به این موزیکه زیبا، و کلن اصن حواسم نبود! هی میزدم رو ریپیت که این ورس رو بشنوم بااااز نمیشد! 

آخر یه تیکه از مقنعم رو سوزوندم با اتو، ولی بلاخره از زبون مهراد شنیدم "صبح بخیر تهران من عاشقه توام" 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد