من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

DOWNload /UPload

وقتی واسه دانلود حجم کم میشه، واقن نباید واس آپلود بهمون حجم اضافه کنن !؟


+ بی انصافیه آخه خداییش

+این ماه تونسم 6گیگ مصرف کنم ! به خودم افتخار میکنم اصن

+ساعت 1:30 تا حدودن 2:30  انرژی مثبت لطفن واس پسرخوبمون که امتحان داره

+گلاره شیبانی- شعر سوخته- دانلود

نظرات 15 + ارسال نظر
انتگرال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

درس شد لینکش فک کنمو...
مهلا گلارو یه اهنگ ازش شنید عالیه اما ایو نه....بزار دان کنم...
برای ریحانا ممنون

خواووش :)
آره نگو غم نگو تنهاییش که خیلی معروفه
اینم بد نیس دوس دارم!

پیره زن شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

ننه من ترافیک دارم فراوون یه ماه دیگه مهلتش تموم میشه و می سوزه ...موندم چیکار کنم دلم نسوزه ...

خوش بحالتون :-s
ینی من حتی حوصله ندارم وایسم تایم فیری شروع شه
تا چیزیو میبینم همون موقع باید دانلود کنم!
کلن مصرفم بالااااااس

انتگرال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

مهلا اهنگ ایتالیای دوس داری؟؟؟
بزار تو ÷ست بعد سورپریز دارم براتونالبت ه اگه ایتالیای دوست داری

بعله
اصن به نظرم دیگه آپ نکن، همینجوری آهنگاتو آپلود کن بزار
روزی 10تا هم بزار

با تشکر از شما دوسه عزیز

ستاره شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

قابل توجه شما دوست خوبم:

بنده دانلود نامحدود دارم و اصلا حجم ازم کم نمیشه

من حتی نمیرم 3ماهه بخرم! همش میگم از ماهه بعد مصرفمو میارم پایین تر :دی

انتگرال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

دقیقا مهلا...میگم همه چیه ویدیو با هم جوره....اون دختره وارایششم دقیقا همین بود...حتی لباسای ساده وموهای درهمش ولاک قرمزش
دختره هم انصافا خوشگل بود....کلا خوب هم بازی میکرد....

انتگرال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

راستی دارم اهنگ گلاره گوش میکنما....
قشنگه....برام یه چیزایی زنده میکنه

بلاماسکه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://belamaskeh.blogfa.com

تو از بچگی عادت داشتی حجمتو ببلعی:)) قشنگ یادمه!

نه اینکه خودت آپ میکردی یه گیگ اضافه دارم الان چیکارش کنم!؟

توت فرنگی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://tootfarangi7.blogfa.com/

ما که نامحدودیم :دی

ما که نیسیم

تو کارای اخرویت نامحدود باش برادرررر، حجم که چیزی نیس

مائده شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

اگه تق و لق باشه کلاسامون که برنامه میریزیم اساسی!!!!
نگران اون نباش....
عیدو چ خاکی بریزیم تو سرمون...
من تو خونه حس خفگی دارم!!!
الانشم خونه نیستم!!!!
میگم چقد امید میدی بهم!!! همیشه از پایین درخت نگاه میکردم بهش!! ی میله کنارش هست ولی زیاد بلند نیس... تا پسر ها هستن دخترا باید بمونن از تو پنجره نگاه کنن!! آخ حرصم میگیره از این طرز فکر!!! خداروشکر بابام اصلا اینجوری نیس!!! بعضی وقتها فک میکنم پسرم براش!!! هه!

من عید خوابگاه میمونم تو هم بیا پیشم
نه واقن میدونم که میتونی! حتمن برو بالاش واس منم بیار!

مامان نازنین یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://fateme2008.blogfa.com

بزن کف قشنگه رو به افتخار مهلاااااااااا

مامان نازنین یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://fateme2008.blogfa.com

اینم انرژی ++++++++++++++++++++++++++++++++++
ایشالا امتحانش با موفقیت تموم بشه

خیلی مرسی واقن! ولی همون ظهر هنو یه رب از شروع امتحان نگذشته بود خبر دادن که خراب کردن

بانوی بهمن ماه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://bahmabanoo-62.blogfa.com

اگه گیگ اضافه درای رد کن بیاد
مرسی از نظرت مهلا جان

شماره حسابتو بده!؟ :دی
خواوشششش

[ بدون نام ] یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

مهلا چی دانلود میکنی که میشه ۶ گیگ؟

من خودمو توی یه ماه بکشم به زوور میشه ۴ گیگ که اونم نمیییییییییییشه


نه واقعا!؟

من اصن دانلود نمیکنم!
همینجوری خودش تموم میشه!
دانلودام اکثرن واس 1شب به بعده که مجانیه

سارا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

از بس استرس داشتم که اسمت رو اشتباه نگم

اسم خودم یادم رفت

خدایی دلم واس خودم سوخت....

تو هم دوستی که من دارم؟

ینی واقعا اون تهدید لازم بود؟

که تن من اینجوری بلرزه؟

خو بعدش خنده گذاشتم که بفهمی ازین تهدید الکیا بود!

سارا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلامهلا
مهلا
مهلا
خودمو جریمه کردم که هی اسمت رو بنویسم که دیگه ....



اخ دستم...

آفرین
شما که انقده خانومه خوبی هسی، یه آشنای کارگردان خواننده نویسنده ندارین بگی واس من فیلم،شعر،کتاب بنویسه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد