من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

+ترین چیزی که از tv ایران یاد گرفتم

یه چندسال پیش یادمه تو تی وی یه سخن از یکی از اماما یا پیامبر زیرنویس شد که مضمونش این بود " اگه مردی فلان فرسخ هم از خونش دور بشه، باید واس خونوادش سوغاتی بیاره، حتی شده یه تیکه سنگ " 

انقد من طی این چندسال این سخن رو تو گوشه بابام تکرار کردم که امشب ز زده بود به من و امیر که  فلان چیزو میخوای بخرم واست!؟

خودم اینسری اصن انتظار نداشتم! واس مراسمه مامانبزرگ ناتنیش و دکتره مامیم رفته بود اونم 2 3 روزه !


+امروز از صُب تا ساعت 9 شب خونه تنها بودم :( خعیلی بد بود .


+50 پیامک رایگان. لینک


نظرات 9 + ارسال نظر
مائده یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

تنهایی...! رفیق خودم!!!! سخته تحملش!!! همش منتظری یکی نظر بده بعد ج شو بدی!!!!

خیلی خندیدم بعده کامنتت !
چه خوب فهمیدی این موضو رو .....
آره و دیقنم انقد بدم میاد زیر کامنت جواب بدم....
ولی دیگه الان کار از اونجاها گذشته که بخوام از چیزی خوشم بیاد یا نه
الان فقط باید این روزارو "بگذرونیم"
همین...

مائده یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

آره هر شب که از هیئت میام حال اون شبو مینویسم!
من از دستم در رفته چقد خوبم چقد بد!!! به خودم میام میبینم خوبم!!! بعد 1 مین میبینم بدم!!!!! هه! خل شدم گمونم!!!

خوبه باز بیرون میری مائده...خیلی اوضات بهتره....من "همش" تو خونم.....کسی نیس باهام بیاد بیرون ، تنهایی هم خیلی میترسم برم.....
شب بخیر....

مائده یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

میرم بیرون وضع ام اینه چه برسه ب اینکه بشینم ور دل مامیم!!!
شب خوش عسیسم..

سیندرلا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

خوش به حالت سوغاتی میخوری خوردنی باشه سهم منم بزار کنار.

رادیکال منفی2 یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://radikal-2.blogfa.com

ااا پارتی بازی نداریم که. بهــله... از اول هم همین شماره ها رو انتخاب کرده بودم که یکیش برای تو بود. ایشالله برنده شی.

راستی چرا چند وقته نیستی؟

با تشکر واقن

صبا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

چه چیزای باحالی یادت می مونه هاااااااااااااا

واقن این حدیثیه که بشه فراموش کرد اصن؟! نه واقن به نظرت همچین سخن گهرباریو نباید قاب کنن آویزون کنن دیوار اتاق؟!

انتگرال یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

به به چه سخنی گفته :)
برم بگم به مامان بابا ...شاید ما هم انتظار نداشته خوشحال بشیم :)
راستی گلم بری فوت مامانبزرگت تسلیت میگم....روحشون شاد...

مامانبزرگ من نیس! مامانبزرگ ناتنیه بابامه :دی

بعله. ینی یه سخن باحال گفته باشن همینه ها!

مامان نازنین دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://hanie2012.blogfa.com

خدا خیرشون بده با این حدیث زیبا
یادش بخیر بچه بودیم هر وقت بابام میرفت مسافرت برامون سوغات میاورد

خیلی توپه اصن حدیثه!

پیره زن دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

راستی ننه این کامنت زیر نویس کردن و خیلی دوس دارم

متنفرم ازین کار! ینی واقن عذاب وجدان میگیرم و با خودم کنار میام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد