من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

با سلام، من مهلام :) این نوشته رو از پایتخت ارسال میکنم :) :دی

بعلهههه 

میسین که دیگه اینسری یه روزه اومدم تهران موندگار شدم و الانم سایت یه خوابگاهه دیگَم :دی 

 

خیییییییلی نامردین اگه بهم زنگ نزنین واقن !  

+نت اصن خیلی نیس خدایی.

 +حالا کلی حرف دارم بعدن 

فقط اینو بگم امروز صبح  پاشدم 5487 بار تو گوشیم گشتم کدوم موزیک زدبازی بود توش میگفت "صب بخیر تهران ، من عاشقه توام" بعد در حین اتو کردن گوش فرا دادیم به این موزیکه زیبا، و کلن اصن حواسم نبود! هی میزدم رو ریپیت که این ورس رو بشنوم بااااز نمیشد! 

آخر یه تیکه از مقنعم رو سوزوندم با اتو، ولی بلاخره از زبون مهراد شنیدم "صبح بخیر تهران من عاشقه توام" 

دیگه مجازین هر ساعتی از شبانه روز به من زنگ بزنین ،باتشکر :دی


ینی این همه من ملاحظه میکنم بدموقع اس ندم زنگ نزنم، ولی آخرش صدای کرگدنیه همه رو پشت تلفن شنیدم!


دیگه تصمیم گرفتم هرکی زنگ زد منو از خواب بیدار کرد باهاش بد برخورد نکنم :( چون خیلی خودم اینکارو انجام دادم

نفیسه من شرمندم اونروز منو از خواب بیدار کردی و بد حرف زدم :(


+باز تا ساعتی دیگر میریم پایتخت....


+حالا خدایی این یه دفعه رو وقتایی که خوابم زنگ نزنین تا باز برگردم ولایت ، دیگه هرکار دوس داشتین کنین


+ببخشید امروز ظهر ساعت 1 بیدارت کردمممممممم

لطفن اینطوری نباشین


و چی شد که من از روزی که قرار بود برم تهران تا الان یه دفعه این همه عزیز شدم برای همه؟؟؟

کسی که تا یه ماه پیش بهم میگفت عبدُل و فقط واس کارای ترجمش باهام کار داشت شدیدن نگران منه و کلی نصیحت و سفارش میکنه که عزیزم زود برو تافل بگیر که واسه بورسیه معتل نشی و  تو خوابگاه فلان جوری باش سیگاری نشی و .....!!!!! ( از فامیل و آشنا بودن ایشون)

و همه ی اونایی که تو اون چندروز بهم اس میدادن با کلی ماچ و عزیزم گفتن؟!

واقن چرا!؟

من فکَم در حال افتادنه!

خوشمم نمیاد ازین محبتایی که یهویی گُل میکنن.اصن حسه خوبی بهم نمیده کسایی که وقتی باهاشون کار داشتم و ونبودن و نخواستن باشن ،الان واس من شدن دایه مهربونتر از مادر!!!!!!!!!

اهل این نیستم دل کسیو بشکنم ولی میفهمم معنی بعضی مهربونتر شدنارو!

خوشبختانه با کسی هم رودروایسی ندارم.

به دو نفرشونم همین الان اس دادم بهشون گفتم ازشون بدم میاد و حالمو بهم میزنن و وقتی خیلی وقته باهاشون کاری ندارم ، انقدر آویزون و کنه نباشن

اونقد بی کس و کار نیستم دیگه. مامان بابام داداشم و یه دوسته واقعن خوب .

اصن همون مسیج "ty" گفتن فرزاد، ینی فقط یه مسیجش اصن، می ارزه به همه این مسخره بازی یهویی و الکی


یهو یادم اومد!

ینی انقدر رو مخمه وقتی سوالامو از کسی میپرسم و طرف به جای جواب صادقانه ی نمیدونم یا یه سعی در جواب دادنش، برگرده بگه : اُه! به چه چیزایی دقت میکنی تو!!!!


+شدیدن این موضوع تو مدرسه واسم مشکل ساز بود. ینی یه مساله که 100 نفر همینطوری حل کردن و گذشتن، به یه جاییش دقت میکردم و واس هرکی هم میگفتم خوده طرف شکل علامت سوال میشد، بعد برمیگشت با تمسخر همچین جمله ای رو میگفت....!


+تو موارد دیگه هم خییییییییلی واسم پیش اومده و شدیدن اسکی رفتن رو مغزمه این جمله.مثلن یکی از سوالام این بود چرا کبوتره نر رو تخم نمیشینه؟ و همه جوابای چرت و پرت دادن یا مسخره کردن....


+خواهش میکنم تو این موارد به جای اینکه با این لحن بزنین تو ذوق طرف، بهش بگین چه جالب! منم تاحالا بهش دقت نکرده بودم و آفرین و بزارین فکرش و ایدَش رو تو هر زمینه ای هست، بهش فکر کنه و پرورشش بده


با تشکر