من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

این منم...............


ادامه مطلب ...

تو خواب هم دیگه من بازندم.....


تا این حد اوضام توپه !!!

دلم "مهلا" میخواد.....

ینی تنها چیزی که الان لازم دارم اینه یه مهمونی باشه، خونواده ی مامانم اینا + مامان بابای خودم باشن

بعد طبق معمول آخرین نفر برم که همه باشن بعد یکی یکی به همه که دست بدم و اساسی قهوه ایشون کنم


+کاش امشبم ازون خوابا ببینم که همشونو دارم تا حد مررررگ میزنم تو خواب

+امروزم (بجز 7مین) همش تو خونه...دیگه از ساعت 6 تا الان یه مین هم نشد گریه نکنم...قبلن فرندز میزاشتم حالم خوب شه، امروز موقع فرندز دیدن هم باز .....

دلم واس خودم میسوزه....نابود میشم اینجوری...کاملن خودم دارم تغییراتمو احساس میکنم....


+ اصن کم آوردم دیگه ...کاملن کم آوردم ..... واقن تو خودم 1% پتانسیل نمیبینم که بتونم این 4ماهو دووم بیارم اونم بدون افسردگی...اولا هر چند روز یه بار اینجوری میشدم، الان شده یه روز در میون ...


من واقعن دیگه کم آوردم. واقعن دیگه نمیتونم اینجوری .....