من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام دوباره :)

یکی از آرزوهام از بدو تولد (بَدوِ تولد رو من تا 2 3 سال پیش اشتباه میخوندم بِدو تولد ) این بوده که تو یه فیلمی سریالی آهنگی چیزی، اسم من باشه ،یاحداقل اسم یه کتاب،مهلا باشه :(



+شادمهر یه موزیک داره به اسم mahal (محال)، بعد ازونجایی که خیلییییییا اسم منو اشتباه mahal  تایپ میکنن، هروخ این موزیک ویدئو رو میبینم کلی زیرپوستی ذوق میکردم واس خودم

+تو نت و تو واقعی مهلا خیلی دیدم اصن!ولی دلم یه مهلای معروف که همه بشناسن میخواد که نیس

+خلاصه اینکه اگه کارگردانی نویسنده ای خواننده ای چیزی شُدین، ازتون خواهش میکنم یه بار از اسمم استفاده کنین من همینجور ذوق کنم :( با تشکر

نظرات 12 + ارسال نظر
پسر رویایی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام. خیلی زیباتر شده.ولی به ما سر نمیزنی؟
اون کاری هم گفته بودی انجام دادم.بای

چی زیباتر شده؟

مائده دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

گلم مرسی بهم دلداری میدی!!!
امروز رفتم تو دانشکده مون اینقد سوت و کور بود خوف کردم برگشتم!!!
من میخواستم برم خیلی هیجان خرج یونی کنم!!! ولی انگار باید استب کنم!!! نمیدونم! احساس میکنم انرژی ام تخلیه نمیشه برم اونجا!!! دعا کن اونجوری باشه که فکر میکنم!!! نرم بخوره تو ذوقم!!!
میگم آرزو بر جوانان عیب نیس!!!!

خواوش! من که هنو تو دانشکدمون نرفتم حتی ! :(
مطمئن باش نمیخوره تو ذوقت! آخه رشته ای که قراره بخونی، اونم دانشگاهی که قراره بری، اصن مطمئنم بچه هاتون آدمای باحالین!

حاج خانوم دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://hajkhanum.blogfa.com

آخیییییییی الهی
من اینکارو میکنم اگه جاش بیافته تو روزنامه از اسمت استفاده میکنم

باش ولی تو قسمت مسیج های روزنامه نباشه خواهشن!
همچین دلم میخواد اسم روزنامه ای...صفحه اول ....

انتگرال دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

ووووووااااااای تو هم دغدغه ی کودکی منو داشتی پ...
اخ من بچه بودم فک میکردم اسمم زشته....اخه هیچکی ت هیچ کجا اسمش مثه من نبود...الان عاشق اسمم (ایکون خودشیفته :))
ایشالا فغیزیکدان اینده بشی

انتگرال؟! تو که اسمت اصن تو همه کتاب دیفرانسیالا هس....
فقط عده ای با دیدن اسمت این شکلی میشن!

انتگرال دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

وا خواهر....خو چرا حالا اون شکلی :))
انتگرال محشر ه که
باز مشتق بود اسمم یه چیزی

آره انتگرال بهتره
ولی کلن چون آخرای کتاب بود و همه نسبت به مطالب آخر کتاب همچین حسی دارن
+بجز آخره کتاب فیزیک پیش !

پـــــــــویــــــــــا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ http://shanty.mihanblog.com

والّا مام شما تازه دومین مهلایی که میشناسم! یکیش هم کلاسیمه!
خدا بزرگه حالا! دیدی هم شد یهو!

همکلاسی که خودمم همکلاسیه مهلا داشتم ! یه چیه هیجانی تر میخوام!

hezi سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://hezi.blogfa.com/

متولد مرداد .. رتبت توی کنکور چند شد ؟

خصوصی میام میگم

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

بچه که بودم دوس داشتم اسم ام نیما نکیسا (دروازه بان معروف ) باشه!!! راه میرفتم به مامی میگفتم چرا اسم منو نذاشتین نیما نکیسا!!!!! فک کن!!! از بچگی عشق فوتبال بودم !!!

آخه واقن اسم و فامیل نیما نکیسا هم خوشگله! کاملن بهم میاد اسم و فامیلش خوش سلیقه بودیاااا

سارا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

سارا کمک میخواهد!
بهش یه سر بزنید

قبله اینکه بگی الان اونجا بودم!
بقیه دوسا هم کمک کنن لطفَن

ساار سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

منم یه هممچین حسی رو داشتم تا اینکه نیما یه اهنگ به اسم سارا خوند و حالا حالم بهتره!

سارا که خیلی زیاده تو آهنگا؟! :-o

nafi3 شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://http://machul-khan.blogfa.com/

اگه اسمت تو فیلما و سریالا نیس.اگه اسمت اسم یه کتاب نیس.اگه اسمت تو اهنگا نیس.اگه تو موزیک ویدئو ها نیس....
اصن غصه نخور.چون عوضش یه فولدر تو درایو دی من هس که اسمش مهلاس!!!!به همین برکت قسم!عکس مکسا و آهنگای تو رو توش سیو میکنم!!! :دی

ئه؟! تو گوشیتم هس راسی! آخ جون پس ! :| :| :|

سپیده شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

در این مورد تفاهم داریم دختر........
منم دقیقا مثل تو از اینکه اسمم رو روی یه شخصیت معروف یا روی یک کاراکتر کتاب یا تو یه آهنگ پیدا کنم خیلی ذوق میکنم
که البته اسم من از بس دم دسته این مورد زیاد اتفاق میوفته...
همین الان یه کتاب میخونم که اسمش یوسف آباد خیابان سی و سوم ِ نوشته ی سینا دادخواه ...
اسم یکی از شخصیتاش که دوسش هم دارم سپیده ست
رویا خسرو نجدی یه کتاب داره اسمش سپیده ی عشق ِ ...
توی فیلم درباره ی الی اسم گلشیفته فراهانی سپیده ست
یه جاش شوهرش بهش میگه : لعنت به تو سپیده
اون تیکه رو ضبط کرده بودم یه زمانی رینگ تونم بود
اندی یه آهنگ داره اسمش سپیده ست اونم خیلی دوست دارم...
فرشید امینم که حتما شنیدی :)))))))))
مهراد همیشه واسه من میخونه سپیده ازون روز که بابات پراید خریده :)))
دیگه ه ه ه ه ه ه ه ه
یه سپیده خواننده داریم که من عاشق لوندیشم :))
دیگه ه ه ه ه
فعلا همینا :*
پز دادم الان ؟ :))
ولی من قول میدم اگر یه روز خواننده شدم اینکارو انجام بدم برات
به یاد تو :) :*

مععععععععععع!!!!! خوش به حالت !!!!!!!!
به دو مورد شدیییییییدن حسودیم شد :دی
1.مهراد همیشه واسه من میخونه سپیده ازون روز که بابات پراید خریده :)))
2.اون تیکه رو ضبط کرده بودم یه زمانی رینگ تونم بود

واقن کارت حرف نداشت :)))))
تازه !!!! زد بازی تو موزیکه ایرونیه LA هم میگه :: بیا پیشه من سپیده، چون دوست دارم خیلی زیاد، به چشماتم خیلی میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد