من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

منم لکه ی ننگ دار شدم

بنده خیلی صادقانه اعتراف میکنم با کمال شرمsorry با این همه دبدبه کبکه موفق نشدم باره اول آزمون رانندگی قبول شم و این لکه ی ننگ رو تا آخرین لحظه ی عمرم با خودم حمل خواهم کرد !


+حالا باز بیاین همه بگین ئه ما باره اول قبول شدیم :دی 


توضیحات اضافه : آئین نامه رو از ساعت 6:30 بعد از ظهر روز قبل از امتحان شروع کردم و تا 6 صبح فرداش ( 1 ساعت و نیم جهت خواب کسر شود ) با 3 دور خلاصه نویسی و طرح سوال در گوشه ی کتاب و کلی کاغذ چک نویس، موفق شدم 151 صفحشو بخونم و باره اول قبول شم :دی


+آها اینم میدونم همتون آئین نامه رو 1 ساعته خوندین قبول شدین !


+در هر صورت امیدوارم یه چندروز دیگه دنیا تموم شه و بیشتر ازین این لکه ننگو با خودم اینور اونور نبرم!


اینم یه آهنگ واس عوض شدنه حال و هوا ! البته این گروه و این موزیک مثه قبلی فک نکنم مورد تایید همه باشه!

the ways - عشق بازی - دانلود

نظرات 18 + ارسال نظر
سیندرلا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

بابا وبلاگت بالا نیومده اصلا.
اصلا لکه ننگ نیست بابا اینا خودشو از رو قصد میندازن.
من آیین نامه یه بار افتادم.
مهم اینه که تو شهر چطور برونی این امتحان مهم نیست 1000بارم بیفتی مهم نیست مهم اینه که تو شهر چطور ویراز بدی.

قابل توجهه همه من در جواب کامنتای این پست فقط به نشانه اعتراض سکوت میکنم :دی

سعید چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://nemidunam23.blogsky.com/

حالا بگیری که چیکار کنی؟؟؟
بیا گواهینامه ی من برا تو..

الهه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

لکه ی ننگ جامعه

ا فا ینی انقد سخته مهلانکنه منم نتونم
بخدا من زورم نمیرسه این چیزه..لکه ی ننگ و با خودم بکشم اینور اونور

nafi3 چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://machul-khan.blogfa.com/

کشته مرده ی این صداقتتم ینی!
صرفا جهت اطلاع و یاداوری باس بگم من همه رو باره اول قبول شدم

نیلوفر چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://otagh-fekreman.blogfa.com/

من ائین نامه رو بار اول قبول شدم اما شهری رو بار سوم ... اگه اخرین بار قبول نمیشدم دیگه روم نمیشد برم امتحان بدم...

آخیش !!!!!!!
من همین بار دومشم روم نمیشه دیگه !!!
-------------
ئه من قرار بود سکوت کنم به نشانه اعتراض !

ستاره چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

ولی خداییش من باره اول قبول شدم

کاسپر(بابک) پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://kasperworld.ir

سلام ...
مهلا جان حجم موزیکت خیلی بالاست ... این گروه رو خیلی دوس دارم

ایشالا قبولی بزودی

شرمنده دیگه :دی

niloufar پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://niloufar3762.blogfa.com/

چطوری مهلا ؟؟؟؟؟؟؟

خوفی عایا ؟!؟؟!؟

نه نه اشتباه نکن این لکه ی ننگ نیست

آبجی ـِـ من بارِ 5 اُم قبول شد

امید داشته باش دختر ، اِه

وای من بار دومم نخوام قبول شم عرن دیگه برم دمبالش!

مائده پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

دعا کن برام مهلایی

تیرداد پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ http://arashk60518.blogfa.com

هیچی به اندازه راستگویی وصداقت ارزشمند نیست
همیشه راستگو باش

سعی میکنم!

انتگرال جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

نه بابا تموم بشه چیه....من تا تابستون برنامه ریختم برای زندگیم....باید 2 تا چیز مهم رو تنجربه کنم....تمومنشه
مهلا حوصله داری ها...رانندگی هم شد کارمن با گواهینامه گرفتن مشکل دارم شدید....اما بالاخره باید اقدام کنم

مطمئنن چیزی نمیشه ولی من خدایی دوس داری یه چی بشه!
انتگرال حتمن بیفت دنبال کار رانندگیت! مخصوصن تو که تو شهر خودتون دانشجویی! ماشینو میگیری میری این ور اونور انقد حال میده که !

انتگرال جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

اهنگه دان نمیش ه چرا...اهه...میخواااام

هیشکی خوشش نمیاد ازین سبک ! منم میدونما! ولی خوشم میاد :))
همون بهتره دان نکنی!

مائده جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

مرسی مهلا جونم!!!! دلم یه عالمه برا قالبم تنگ شده بود!!!!!

موجی میشم یهو.... دست خودم نیس! امیدوارم یونی شرو بشه درس شده باشم!!!

خوب میشی دوسه خوبه من :-*

تئوریسینی به نام احمد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://theoretician.blogfa.com

سلام .... ینی من دستم به این نفیسه بیکار برسه میدونم چطور حالیش کنم !!!
این نفیسه یه گواهینامه گرفت پوست از سر همه عالم کند !!!
اصلن این دختر دو مثقال چنبه نداره جون جفت سیبیلای هیتلر

نفیسه از من یاد گرفت! من زودترازون رفتم واس ثبت نام!!!!

Naazbanoo شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

salaam mahlaa jaan, man dooste antegral hastam, dishab etefaghi oomadam in ja va kheili az neveshte haat khosham oomad, har chi neveshte boodi khoondam va alaan narahatam ke chera archive et paak shode

Doost daare to
Naazbanoo

چرا شما زحمت کشیدی با این حالت؟! :))
مرسی کلی!!!
کلن خوده انتگرال و همه دوستاش خیلی عالیَن :-*

آدرس وبتو چرا نزاشتی پس؟ :(

ســــــــــــارا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

اول اینکه من نمیدونم رو چه حسابی وقتی میام وب تو اصن نیگا نمیکنم حجم چیزی که واس دانلود گذاشتی چقده همینجوری دان میکنم

آدم لارژی-لارجی نمیدونم یه همچین آدمی هستم

بعدش اینکه من آزمون کتبی رو هر دو رو بار اول اما شهری رو باره دوم قبول شدم...
گواهینامم درست پارسال روزه تولدم به دستم رسید
اینو گفتم که یه فخری فروخته باشم
اخه نکته مثبت دیگه ای که ندارم تو زندگیم!!

لارج و ایکس لارج که سایز مانتوئه :دی
آفرین خانومه لارژ :-*
منم کتبی رو که قبول شدم باره اول....! مونده تو شهری
شما این همه هنرمندی اینا فخرفروشی نداره!؟

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

دان نشد مهلا....چی چی خوشش نمیاد...من تا نشنوم بیخیال نمیشم....سایت اپلودتو عوض کن خواهر
ناز بانو بلاگش تو لینکای من هست...حتما برو...من خیلی ناز دوست دارمدغدغه هاش و حرفاش مثه خودمونه

به نظر که انتگرال میای :دی
خدایی دیگه سایت بهتر از پیکو فایل نیس که !!! expire هم نمیشه !
ئه پس فردا میرم
الان میخوام زود بخوابم :))

هیس۱ پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

این که لکه ننگ نیست مهلا جان...به هر حال تو بهترینی..حتی اگه لکه دار بشی..ایشالا در تمام مراحل اولین باشی و صادق

شما با این حالت نمیخوای بیای واس من کامنت بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد