من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

حتی شما دوسته عزیز ;-)

همه میتونن درخواست رمز کنن! مهم نیس البته. ولی به یه دلیل نمیشد عمومی بزارم....

تذکر: هدف اصن روشن کردن خواننده های خاموش و اینا نیس

امروز شدیدن الکی خوش بودم واقن خوش گذشت عالی بود!

+نتم داره تموم میشه چندروز دیگه. میخوام تمدید نکنم ببینم چندروز میتونم... !

+چند وقتیه خوبم، خیلی وقته اصن،حالا اون سگ شدنم کی میخواد شروع شه خودمم منتظرشم :-s




+رمزو برداشتم. چون خودم خوشم نمیاد گردن کج کنم برم تو وبلاگا بگم رمز....ینی اون یه لحظه مردادی بودن خودمو زیرپا میزارم واقن بعد اینکارو میکنم :( ...گفتم شاید یکی مثه من باشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

تمدید نکردنت توحلقم....

چی فکر کردیییی!

سیندرلا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

چقدر آهنگایی که میزاری قشنگن.
با سلیقه من جوره جوره.
اگه سایتی چیزی سراغ داری به منم بگو برم دانلود کنم خارجی.
اینو دانلود کن
http://s3.picofile.com/file/7573825913/Mohsen_Chavoshi_Metro.mp3.html
بابا اینا همش کشکه این دسامبر و اینا هی عده بیکار درش آوردن.
اون اهنگ گلاره رو هم که گذاشته بدی خیلی دوست داشتمم 300 بار گوش دادمش.

مرسی سیندی! ماچ ! :-*
نه سایت نیس. یک فردی هس که قبلن مسنجر داشت هی همینجور آهنگاشو میفرستاد برام، بعد مسنجرشو حذف کرد، بعد هرچی میگم من آهنگ میخوام و اینا میگه نُچ...!
چشم تا یه ربع دیگه دانلود میکنم. مرسی :-*
آره خودمم خیلی واسم مهم نیس چیزی میخواد بشه یا نه ;)

سارا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد