من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

my favorit nut

من گرونیو امروز احساس کردم

که صبح با صدای مسیجی از خواب پا شدم که توش نوشته بود

مهلااااااااااااااااا بادوم هندی شده کیلویی 50تومن!!!!!

و در ادامه......

10تومن خریدم 50تا دونه شد.....

و جوابه من .....ینی دونه ای 200 تومن 


+آخرین قیمتی که از بادوم هندی داشتم 12تومن بود ( یادم نیس کی بود یه بار اتیکت بالاشو خوندم این قیمتو نوشته بود!)

+آخرین قیمتی که از چلغوز هم داشتم دونه ای 200 یا 100 تومن بود، بعد همیشه هم تو پروما یه نفر وای میساد جلوی قسمت چلغوزا که کسی نره برداره، تازه اونم چلغوز که اصن خوشمزه نیس( الان فهمیدین من خوردم یا بازم ادامه بدم؟ ). بعد الان تصور میکنم بادوم هندیای خوشگلو که جلوش سیم خاردار کشیدن کسی نزدیکشون نره.... 

+ازون مرفهان بی درد نیسیم ولی هزینه های خونه به بابام مربوطه و من هیچی از قیمتا سر در نمیارم!

+من فقط بادوم هندی دوس داشتم :( نه پسته نه گردو نه بادوم و نه حتی فندق.....

+چند وقت بود هوسه بادوم هندی نکرده بودم، امروز ولی.....

                                                                                  


                                                                                  

نظرات 10 + ارسال نظر
خوده خودم چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ


عـــــه!
منم دوس داشتم کللی

کیه که دوس نداشته باشه ؟
+ بجز اونایی که میگن صورتم جوش میزنه بخورم و .....!

ستاره چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

با این عکس و با این تعریفا الان من نصفه شبی هوس بادوم هندی

کردم کی باید جوابگو باشه اخه ؟؟؟؟

اگه چشمای بچه ی خیالیم که تو شیکممه چپ بشه تو مقصری



ولی خداییش خیلی وقته از قیمتا بی خبریاااا.....جیگر این قیمتی که

تو داری حداقل مال چندسال پیشه

مثه من بشین عکسو نیگا کن :دی
میدونم

ستاره چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

راستی جیگر عکس خواهرزاده ی من فردا تو وبلاگ میثمک تو گروه

15 یادت نره.........شماره ی عکسشم 1142 هستش

قربونت برمممممممم

بوووووووووووووووس

بعله حواسم هست حتمن

نیلوفر چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://otagh-fekreman.blogfa.com

منم تو اجیل ها همیشه بابا جدا میکرد بادوم هندیارو میداد من...چرا اخه

هعی....

سعید پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://nemidunam23.blogsky.com/

از برکات دولت خدمتگزاره دیگه....

30آ30ش نکنین دیگه

مائده پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

گلم گریه چرا میکنی؟؟؟!!! بیا تهران خودم برات بادوم هندی میارم!! ولی من زیاد دوسش ندارم!! دروغ چرا!!! به یاد ندارم هوس آجیل کرده باشم!!هه!

ینی این پستو گذاشتم یکی دلداری نداد که خودم میخرم برات!
مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

انتگرال پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

خداروشکر من اهل این چیزا نیستم زیاد
من گرونی رو توقیمت ادامس حس کردم

خیلی بیشورن که هرچی ماها دوس داریم هم گرون میکنن !
خو با ما بچه ها که کاری نباید داشته باشن

پیره زن شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

عید ۲۲ تومن بود ... چن ماه قبلش ۱۲ تومن بود ... یعنی چن ماه چن

ماه همی چی دوبرابر میشه ... همه چی الا حقوق ...

حالا من که حقوق نمیگیرم ولی هعی :(.......

+ چه دقیق قیمتارو دارین :دی
در حال حاضر از یه ساعت پیش تاحالا چه روندی داشته قیمته بادون هندیا!؟

بانوی بهمن ماه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://bahmabanoo-62.blogfa.com

پس بریم از همین الان بگیریم لابد تا عید 100 تومن میشه !

گاز بگیر زبونتو

تیرداد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://arashk60518.blogfa.com

یادته یه زمانی هرکی نون پنیر میخورد میگفتن فلانی بدبخته۱ هیچی نداره! تو خونه نون پنیر میخوره!
حالا برو اگه راست میگی پنیر بخر!

پنیر میخوام چیکا!؟
بادوم هندی میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد