من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

فک کنم باز باش دعوا کردم

فک کنم باز زدم همه چیو خراب کردم


ولی حقو به خودم میدم

شایدم زیادی حسودم

شایدم فقط چون متنفرم از مقایسه.کافیه یکی بم بگه فلانیو نیگا اینجوریه.....سگ میشم دسته خودم نیس

آره من مزخرف

من کم حرف

من ساکت

من حساس

من حسود

من گوشه گیر

من بی جنبه

من مغرور

من یخ 

من مهلام :(

با وجود همه ی اینا من مهلام:(

من هنوزَم همون مهلام :(


+تقصیره اون نیس. تقصیره اونه که من به خاطرش شماره رو میگیرم. به خاطر اینکه اون دوسش داره.میپیچونمش.نمیفهمه

نظرات 3 + ارسال نظر
mohamad شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

اون قسمت + رو متوجه نشدم جر مرتضی شو! :))

هه هه ههههه

انتگرال شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

مهلااااااااااا اومدم وبت گفت حذف شده....اخ جون دوباره اومدی
هر چی کی هستی مهم اینه خودتی....بد یا خوب...

هعی.....

ترنم یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام.تازه با وبلاگت اشنا شدم.با اینکه خیلی طرز نوشتن و لحن طنزت رو دوست دارم ولی بعضی هاشو نمی فهمم!مثل همین مطلب اخرت.موفق باشی.

مرسی
اینا رو یه سری افراد خاص میفهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد