من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

اولین وب آرامش

نتیجه گیریه پست قبل:::

اینکه خودم باید به حرکتی بزنم، برم بشم دوس دخدره نویسنده،خواننده، کارگردانی چیزی. آنگاه بعد از یکم عشوه های خرکی خواستمو میگم بهش. حالا یا قبول میکنه یا میرم سرغ نفر بعدی. بلاخره این ازخود گذشتگی رو میکنم تا مهلاهای 3 4 ساله عقده ی 14 15 ساله ی منو نداشته باشن،شایدم مهلاهای بزرگتر الان در حال انجام حرکتایی باشن


و حالا پست جدید:::

اصولن این الان شد یک سوال برای من . که توی این پست من اول باید پست جدیدو مینوشتم، بعد نتیجه گیریه پست قبل؟ یا برعکس؟ خوب نتیجه گیری همیشه آخر نوشته هس ولی نتیجه گیریه نوشته ی قبل رو آیا باید قبل از نوشته ی جدید گذاشت؟ به هرحال....

غرض آن بود که بگم من چقد حس + میگیرم با خوندن وب تراموا،خیلی ها خوب وب مینویسن، خیلی ها عالی مینویسن،خیلی ها جوری مینویسن که میخوای چند دور بخونی و بعد هم بگی چقدر شبیهه حرف دله من بود، یا شاید هم بگی چه جالب تاحالا بهش توجه نکرده بودم

ولی تراموا، یه اتفاق روزانه،شایدم یه اتفاق به ظاهر مسخره رو طوری بسط میده که شاید بسط خیام پاسکال هم کم بیاره جلوش (بلاخره این بسط ماله خیام شد یا پاسکال نیوتن؟ )

ادامه اینکه روزانه مینویسه ولی روزانه نویسیش از جنس خاطرات من و دانشگاه و شوهر و بچه ام نیس، از جنس نوشته های همه اون مینیمالیستاییه که من چندین بار وبشونو زیر و رو کردم.هرچند همیشه مینیمال نمینویسه....چه پست های یه کلمه ای ، چه پست های خیلی طولانی، انقدر (تذکر:ازینجا به بعده نوشابه وا کردنم احتمالن کلیشه ای خواهد بود) فوق العاده است که حرفی واس گفتن نمیزاره.فقط دوس دارم همینجور صفحه وبشو بیارم پایین بیارم پایین تا جایی که احساس کنم دوباره نیاز دارم از اول بخونم و دوباره میرم بالا و دوباره ....و واقعن لذت میبرم ازین چندباره خوندن ها...هرچند بعضی از مطلباشو نمیتونم بفهمم بعضی وقتا هم جرات نمیکنم از کسی بپرسم شاید فُش باشه، شایدم فقط اینکه من کلمه های زیادی رو بلد نیسم....

و چقدر من لذت میبرم از حتی اسمی که انتخاب کرده....


+یه بازی . لینک منبعی که اینو گذاشته بود هم میزارم اگه یادم بود. خلاصه اینکه حوصله سر بر نیس....طولانی هم نیس...فقط کسی تونست بره تا مرحله 4 بگه ....

لینک

+ینی منو از سقف آویزون کنن ولی نگن حدس بزن این چیه؟ خفه میکنم خودمو وقتی نمیتونم :(به نظرتون این کادو چیه ؟

عکس

+جوابشو یا برین وبلاگ دیازپام کبیر ، آدرس تو لینکام،خواستین هم در گوش خودم بگین من برم بگم ذوق کنم!


نظرات 19 + ارسال نظر
پـــــــــویــــــــــا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://shanty.mihanblog.com

:O
من بازیه رو تا مرحله 5 رفتم! چقد باحاله!

همونه بعدش قیافت این شکلی شده ==>
معرفی میکنم دوسان ==> این همون منبعیه که بازیو ازش ورداشتم

پیره زن سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

ننه قربون شکلت کادوئه دیگه ! {نیشخند}

ئه رااااااس میگیییییییی. مرسی ننه!

حاج خانوم سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ http://hajkhanum.blogfa.com

این آخر کارو نفهمیدم چی شد؟
عکس و دیازپام و چی چی

این عکس کادوئه به نظرتون چیه؟
ینی کادوش چیه؟

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

این وبه که الان ازش تعریفیدی کدوم یکی از لینکاته عزیزم!!؟؟؟

تو لینکام نیست
فیلتره
آدرسش
http://tramdaily.wordpress.com

سارا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

ها؟

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

میرم میبینم بهت میگم نظرمو درباره اش!

اول بازی رو بازی کن!

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

بازیه نمیاد برا من!!!
اصلا من شانس ندارم تو بازی!!!!!

ئه رفرش و ریلُد هم میکنی نمیشه!؟
دیقن نصفه بیشتره عمرت بر فناس اگه اینو بازی نکنی

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

دروغ چرا ولی حوصله بازی ندارم الان!

این خیلی باحاله :((
هیشکی بازی نکرد نامردااااا

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

حالا چرا گریه میکنی!!!؟؟ نکن دلم میگیره...!
بازی کردم ولی بیشتر از لول 3 نتونستم برم!!!

مطمئنی تلاش کردی که مرحله 3رو رَد کنی؟

مائده سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

مرحله 3 رو میرم ولی نمیره مرحله بعد!!!!


پویا کمک ؟

انتگرال سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

زهرم ترکید دختر ولی خدایی باحال بود...من یه تمرکزی کردم
ترامو کیه؟؟؟
مهلا نیازی نیستا...تو خودت یه چیزی میشی اسمتو معروف میکنی
بسط خیام فقطاصن شاعر و ریاضی دان اصن همه چی دان فقط خیام
کادو میتونه ساعت باشه....ینی چون من عااااااااشق ساعتم براش ارزو میکنم ساعت باشه

خواهش :))
تراموا هم که گفتم
معرفی میکنم بچه ها، انتگرال، نوشابه باز کنِ بنده

انتگرال سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

مهلاااااا مرسی برای ترامو
مهلا من عاشق این شکلک بلاگ اسکایم

قابل نداره!؟

نیلوفر سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://otagh-fekreman.blogfa.com

ز هره ترک شدم .....

هدف همین بود

نیلوفر سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://otagh-fekreman.blogfa.com

مهلا اول میخواستن بگم این کادو شبیه دستبنده یا زیور الات ...ولی حالا ک بازی کردم میگم شبیه ویفره از این بیسکویت ویفری ها ایش حتی

آآآآآآآآآآآآره نیلوفر خودشهههههههههههههه
دقیقن چیزی که تو ذهنم بود همینه
من عااااااااشقتم!
آخ که دختر اگه اینجا بودی من چقد ماچت میکردم!!!!!
از دیشبه من تو ذهنم یه چیزیه هرچی به اطرافم پیدا میکنم نمیفهمم چیه!
الان چنان حس آرامشی بهم دست داددددد عزیزمممم!
حالا نمیدونم درسته یا نه ولی چیزی که تو ذهنه من بود همین ویفر بود!
نیلوفر جاست ماچچچچچ :-*

+بعد چه ربطی به بازی داشت که گفتی حالا که بازی کردی میگی ویفر؟!

sadeh.forever / النا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://sadeh-forever.blogfa.com

سلام
امروز نظرتون و دیدم!
دقیقا که همون نیستم! ولی خوب آره ه ه
مرسی شما چشماتون قشنگ میبینه
اره فک کنم ته چهرم همونطور ٍ
خیلی ممنونم

خیلی نازی اصن واقن :-X

دیازپام چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

میشه اون دوستت که کادومو حدس زد رو معرفی کنین؟ خوشحال میشم باهاشون آشنا بشم.


هورااااااا نیلوفررررر

ستاره چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

سعی میکنم بازی رو انجام بدم

امیدوارم....!

~ZigZag~ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://takhteh-siyah.blogsky.com/

کادوئه پفکه

:| :| :|
ازین لیناها ؟ یه نفره توپی ها!؟ مگه اینکه اونا این سایز باشن!

nafi3 جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ

اه بمیری با این بازیت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد