من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

ایدئولوژی من راجب دسامبر 2012

خوب دیدیم هرکی داره نظر میده گفتم منم بگم!

از بین این همه نظریه و حدس و پیش بینی به نظر من "اگه" بخواد اتفاقی بیفته اینی میشه که در ادامه میگم

بعضی وقتا شده حس کنین که یه صحنه رو قبلن دیدین و میدونین بعدش چی میشه؟ ولی تو خواب ندیده باشین...؟

اگه آره که خو کوفتتون بشه، من آرزومه یه بار اینجوری شم !

خلاصه میگن اینجور آدما تو دنیای قبل میسین که تو همین صحنه بودن واس همین براشون آشناس. ولی مثلن تو همین صحنه، خودشون نبودن و ممکنه دکور صحنه، یه چی مثه گلدونه بغل دیوار بوده باشند مِیبی!

به نظرم اگه بخواد چیزی بشه همین میشه ینی همه عوض میشن و ممکنه من تو دنیای جدیدی که بوجود خواهد اومد دوباره هم برم سراغ وبلاگ نویسی و یهو احساس کنم ئه من این لحظه رو یه جایی دیدم  بعد خوشال شَم که بلاخره این اتفاق واس منم افتاد و در اون لحظه به آرزوی مذکور در 5 خط بالاتر خواهم رسید


+دوس دارم اینجوری شه! تنوعه و کلی هیجانی!فقط نگرانیم اینه 3 4 نفری از خونواده و اطرافیان و دوست و آشنای کنونی رو دوست دارم با خودم بردارم و هرجایی که قراره برم اینا هم نزدیکم باشن...بقیه رو دوست دارم. ولی خوب تو دنیای جدید هیچی راجبشون یادم نخواهد اومد و اونقدر خاص و تاثیرگذار نبودن که بخوام حتمن دوباره داشته باشمشون...

+ایدئولوژی نمیدونم چیه. احساس کردم باکلاس شده ی همون کلمه ی  "ایده" هس احتمالن. (اشاره به عنوان)

+موزیک قبلی که گذاشتم واس دانلود بالای 40بار دانلود شد(فوقه فوقش فکر میکردم زیره 10بار دانلود شه) ولی یه نفر نیومد نظر بده راجع بهش! ( بجز انتگرال البته !)

اما بازم....

+دانلود موزیک-the day before the day

نظرات 15 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

واااااای ممنون که کمکم کردی!

من از حالا تا شب دیگه اینجاها ژیدام نمیشه!

سارا کدبانو میشود....

بعدا میام میگم چیا درست کردم اگه شد عکس هم میگیرم میذارم!

موفق باشی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

خانوم ایدئولوژیتون خیلی به نظرم جذاب نیومد
ولی آهنگتون خیلی جذاب بود ....خیلی

شما اول یاد بگیر اسم و فامیلتو بنویس بعد بیا نظر بده

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

مهلا 1000 بار این اتفاق برام افتاده...ازبچگی....کلا من بهش اعتقاد دارکم...من حتی فکر میکنم تولد من جبر نیست و خودمون میخوایم به دنیا بیاییم..
داره دان میشه الان..
راستی دارم اهنگ زمین صافه از زدبازی میگوشم

خوش به حالتتتت :(
احساس میکنم شماها که اینجوری میشین مثه فیلم مقصد نهایی هستین!
منم دارم رضا یزدانی گوش میدم!!!!!!!!!

سعید پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://nemidunam23.blogsky.com/

اینم نظر ناسا در مورد این قضیه:
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html

اوه ! یه چند موردشو خوندم. بقیشو امشب میخونم. چه با سند و مدرک...! مقسی

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام...دانشجو شامل ما هم میشه عایا؟؟
مهلا خیلی قدیمی شده اما خو منم از قدیما میخواستم دیگه :)))
اسمت رو بگو کشیده خو درست کنن...به نظرت اون زیرش باشه خوبه یا نباشه؟؟
امیدوارم از اهنگا خوشت بیاد :)))
اخ حال میکنم انقدر ذوق اهنگی داره
راستی اهنگ اصن دان نشد برای من!!!چرا؟؟؟الان دوباره باز میکنم
نظرتو درمورد اهنگا بگو...خیلی برام مهمه ها

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

مهلااااااااااااااا 2 ساعت؟؟؟؟؟/چه خبره؟؟؟دوستم نیلو الان 10 بار گوش کرده بهشون!!!!!!
مطمئنی؟؟؟
برای نظرت مرسی...فک کنم زیرش نباشه شیک تره و ساده تره

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

راستی اون اهنگه دان شد...
اسمش چیه؟؟؟منظورم اسم خوااندشه...مهلا اون سایت اپلود رو لینکشو میدی بهم؟؟؟

اسمش دایدو

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

مهلا چرا نتت اینه...15 درصد؟؟؟
شوخی؟؟؟

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

منم حجمم رو به اتمامه

انتگرال پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

درسترین کارو کردی....بهمن میخوای بری نت نداری مهلا.....الانو خوش باش :)))

ستاره پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

من که دوست دارم هیچ اتفاقی نیفته و همش دروغ باشه

واسم هییییچ فرقی نداره راستش!
هرچی بشه واس همَس دیگه! پس مهم نیس برام!

~ZigZag~ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://takhteh-siyah.blogsky.com/

این همه هی میگن آسمون میخوره زمین. زمین میخوره آسمون. خورشید منفجر میشه تو سرمونو اینا همش دوروخه
ناسا گفته همش شایعه ست...همین الان زنگ زد بهم گفت

آره میدونم :دی

~ZigZag~ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://takhteh-siyah.blogsky.com/

رجوع کنم موزیک پایینی ببینم چی بوده ۴۰بار دانلود شده

42بار!

unknown شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://shab-baroni.blogfa.com

من به شدت از اسم مهلا خوشم میاد یعنی خیلی خوشم میاد اگه بچه دار شدم اونم دختر اسمشو میزارم مهلا

جدن!؟؟!؟! مرسی !!!!

مامان پاتمه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

ایدئولوژیستی هستی واسه خودت ها
من بیسییییار بیسییییار برام پیش میاد این قضیه که یوهو میگم عههههههههههههه من اینو یه جا دیده بودم!!

اصلنشم کوفتم نمیشه تا دلت بسوزه

خو اصن به من چه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد