من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

اسمه خواننده رو نیگا جونه من ! :-ایکس

خوب ! کلی حرف دارما !

فعلن میخوام همینجوری یه آهنگ بزارم


+فرزاد فتاحی - شنبه - دانلود

+ببینم استقبال میکنین تا جمعه میریم باهم :)) حجماشون خیلی کمه. فکر کنم 1 دقیقه هم بیشتر نیس!

+یه چند ساعت دیگه حرفامو میزارم تو ادامه مطلب

کلن امروز میخوام خیلی آپ کنم!


بعدن:::به شدت وقت کم میارم! به شدت دقیقن! با اینکه کاملن سریال دیدنمو گذاشتم کنار، نت اومدنم کم شده، بیرونم نمیرم، خوابم هم کم شده! فقط باز باید ماژیک وایت بُرد بخرمو ساعت به ساعت شبا برنامه بریزم واس فردام....قول میدم دیگه یادم باشه در ماژیکمو ببندم :(



نظرات 9 + ارسال نظر
کینوپیو شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.vaporwindow.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری به وب منم سر بزن
از خوندن مطالب زیبای وبتون لذت بردم ... خیلی خوب مینویسید
من ادرستون رو تو وبلاگم لینک کردم ... اگه وب منو لینک کنید ممنون میشم

سعید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://nemidunam23.blogsky.com/

اسم خواننده مگه چشه؟

فرزاده دیگه ! :دی

سعید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

آهنگشم که افتضاح بووووووود


جدن؟
اکی دیگه نمیزارم بقیشو!

سعید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://nemidunam23.blogsky.com/

خب مگه فرزاد چشه؟
نه حالا ناامید نشوو..
ولی خب آهنگهای قشنگ بذار..خووو

نه واقن من چیکا کنم سعید؟!
آهنگ میزارم کلی بار دانلود میشه یکی نمیاد بگه خوب بود یا بد که سری بعدش یه چیزه دیگه ای بزارم!

ستاره شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

یا ابرفرض! امروز میخواد خیلی آپ کنه

افتاد واس فردا :دی
حسش نی!

سیندرلا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

آهنگتو دوست داشتم.بووووووس.

:-S
مرسی! :-*

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

من منتظر ادامه ی مطلبتم....
این اهنگ شکر خدا دان شد...با حال بود ولی حیف تا میری تو فاز تموم میشه
مهلاااااااااااا گوشیمو انتخاب کردم...90 درصد..عکسشو میزارم تو وب حتما نظطرتو بگو
زود باش دختر ...تنبلی رو بنداز کنار بیا ادامه مطلبو بترکون

کلن که گفتم کل آلبومش 12 دیقَس...7تا ترک از شنبه تا جمعه! یه ماجرای عشقی کوتاه رو تعریف میکنه تو هر ترک!
اصن وقت ندارم

انتگرال یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

اسم من اون بالا غیب شده که

نزاشتی اسمتو اصن

انتگرال یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

در مازیکتو ببند دخترم...نکن این کاراتوگفتی کلی حرف داری پ کو؟؟
منم سرم شلوغه این روزا...فقط روزی 1 ساعت تصمیم گرفتم بیام نت...اوئونم فقط بلاگ...چجون بلاگو به بقیه جاها ترجیح میدم تو نت

آره دیگه قول که میبندم درشو :)
وقت ندارم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد