من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

آیا این درست است که .....؟


محرم (یا بهتره فقط بگیم تاسوعا عاشورا) هم تموم شد و بساط پست های این سبکی و  تز دادناشون راجبه اینکه "عزاداری باید فلان باشه، نذری دادن باید بهمان باشه،و این کارایی که ما میکنیم همش غلطه و باید تفکر کرد و واااای nکیلو اضافه کردم چیکا کنم و ...." هم تموم شد!


+دیگه الان همه میشناسن کسایی رو که به خاطر جنس مخالف پا میشن میان مراسم ، با اونا چیکا داری ؟! تو کاره خودتو کن، اونم کاره خودشو کنه!

ناراحتی نذری به فقرا نمیرسه پس چرا وقتی ظرفو میدن دستت میگیری و نمیگی بدین به یکی دیگه، من 10تا ظرف دیگه دارم تو یخچالم؟

ناراحتی کسی تفکر نمیکنه، خودت بشین فکر کن

با بقیه چیکا داری تند تند پست میزاری و میگی "به نظره من این اشتباهه و باید اینجوری باشه....."؟

+ولی واقن اینایی که تو این مدت و به این شکل با کسی دوست میشن، عذاب وجدان خفشون نمیکنه؟

+به من چه



میتونست در عین حال که انقد من دیروز خوشال شم، همه چی خراب شه و بدترین محرم عمرم شه، ولی نشد......

نظرات 3 + ارسال نظر
انتگرال سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

بلی بلی....بعد محرم بساط عروسی هاس دیگه :))

تو فک و فامیل ما که فعلن عروسی نداریم تا نوبت خودم و دختر خالم که یه سال ازم بزرگتره شه!

سین بانو پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://poostemoze.blogsky.com

کاملا موافقم! من کلی دنبال نظرات اینجا گشتم

همه اینو میگن!

عسل پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.beat.persianblog.ir

عذاب وجدان چرا؟!!!بیس و بنیان اون عزاداری ها ریائه...اونی که اون دو روز میاد جنس مخالفشو ببینه خیلی باشرف تر از بقیه س...حداقل میگه من اینم..

تا حدودی آره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد