من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

یهو یادم اومد!

ینی انقدر رو مخمه وقتی سوالامو از کسی میپرسم و طرف به جای جواب صادقانه ی نمیدونم یا یه سعی در جواب دادنش، برگرده بگه : اُه! به چه چیزایی دقت میکنی تو!!!!


+شدیدن این موضوع تو مدرسه واسم مشکل ساز بود. ینی یه مساله که 100 نفر همینطوری حل کردن و گذشتن، به یه جاییش دقت میکردم و واس هرکی هم میگفتم خوده طرف شکل علامت سوال میشد، بعد برمیگشت با تمسخر همچین جمله ای رو میگفت....!


+تو موارد دیگه هم خییییییییلی واسم پیش اومده و شدیدن اسکی رفتن رو مغزمه این جمله.مثلن یکی از سوالام این بود چرا کبوتره نر رو تخم نمیشینه؟ و همه جوابای چرت و پرت دادن یا مسخره کردن....


+خواهش میکنم تو این موارد به جای اینکه با این لحن بزنین تو ذوق طرف، بهش بگین چه جالب! منم تاحالا بهش دقت نکرده بودم و آفرین و بزارین فکرش و ایدَش رو تو هر زمینه ای هست، بهش فکر کنه و پرورشش بده


با تشکر


نظرات 3 + ارسال نظر
ممدم پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ق.ظ

خوشبختم منم ممدم :)

maede پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://2khtar-city.blogfa.com

ای جان!!! از این سوال های فلسفی داشتی ب خودم بگو براد میگردم پیدا میکنم!!!

انتگرال پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

ممد ادرس بلاگت کو؟؟؟
خب من اصن نمیدونستم کبوتر همچین کاری میکنه...ولی خو کلا من هم از اون دسته ادم هایی هستم که میگم ولش کن بابا به چه چیزایی فک میکنی....ولی خو چشم...چون تو میگی خودمو عوض میکنمالبته اینم خیلی شنیدما...برو بابابه چی فکر میکنی تو :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد