من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

عنوان بعدن میزارم حالا!


آخه خواهر من، شما صدات قشنگ، چهرت عاااااالی، ولی 4 روز دیگه تو مرحله گروهی که مثلن همه دامن میپوشن و باید ست باشه لباساشون با بقیه گروه، چیکا میخوای کنی!؟

یا رو سِن !؟ با لباس دکلته و مقنعه آیا!؟


+پسرای امسال اونی که آهنگ اتاق آبی the ways  رو خوند دوست داشتم

ولی دخترا همشون! 

+اون دختره که شبیه گلشیفته بود هم خیلی حقش بود بیاد...موهاش فرفری بود و ابروهاش پر بود


+ینی فقط از یه بابت خوشحال بودم بهمنی شدم واس این بود آکادمی تا اون موقع کامل پخش میشه و من میبینم :|

که انقدر دیر پخش کردن که فقط 2 قسمت دیگشو میتونم از ولایت ببینم :|

نظرات 4 + ارسال نظر
انتگرال چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

از اکادمی گوگوش وداورانش متنفرم شدید
دست خودم نیست دیگه...ای دون ایده :))
تو کل من وتو فقط از رها بدم میاد ینی :))
مهلا فحش نده خو:))

منم عاشقش نیسم :دی
فقط دوست دارم یه نوع سرگرمی !
:-*

سپیده پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

کجایی پیدات نیست :(
دیگه دوسم نداری ؟ :(

هیچی هم ازین پستت نفهمیدم :(

ما دِهاتیم ماهواره نداریم

:((
البته من کلا تی وی ببین نیستم :|
تو خونمونم زیاد کسی نمیبینه
ولی خب ماهواره دوسم میاد

من نگرانه فردائه شمام! :-S
اینا ماله آکادمی گوگوشه امسال بود
:-*

تیرداد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://arashk60518.blogfa.com

چطوری مهلا؟
میگم میخوای شرکت کنی یا فقط بیننده باشی؟!

مچکر
هیشکدوم:|

specter دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

un ke gushvare dare pesare sedash khube.baqie na.un kianam khube
dokhtaraham faqat un ke shabi keira knightleyie:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد