من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

معروفیت تا چه حد آخه!؟

ماجرای این پست حدودن 3 هفته پیش اتفاق افتاد ولی الان میخوام بازگو کنم

برای پیش زمینه ، اول لینک میدم به این پست " کلیک"

1.خوب چند وقت پیش یهویی تو ویکیپدیا یه سرچ زدم مهلا، با همچین چیزی مواجه شدم "کلیک"

حالا اونقد سواد ندارم که بفهمم چی نوشته ولی کلن اینکه اسمم بود خوشالم کرد!

بعد دقت کردم دیدم اولش نوشته mahla film ازینجا به بعد دیگه آغازه خرذوقی بود!

و با ادامه دادن به جستجو های خیلی پیشرفتَم، با این سایت آشنا شدم ( خارجیه هاااا!!!!)


http://www.mahlafilmes.com

و بعد از دیدن لینک دانلود و دانلود فیلمی کاااااااااملن خارجی ( آفریقا هم جزو خارجه ، نمیدونستین بدونین) به اسم mahla به آرزویی که تو پستای قبل گفته بودم رسیدم!!!!


+حالا یه دقیقه از فیلمم ندیدم :دی ولی شما ببینین شک ندارم خیلی فیلمه قشنگیه. میگن اسکار هم گرفته چندتا اصن


2.اسم بنده، اسم یه آفیس خیلی شیک و معتبر خارجی هم هست،کاره اصلیه شرکتم هم تولید و فروش  فرنیچر برای آفیس  هاس . اینم آدرسمون 

713Penn Avenue, Pittsburgh, PA 15222-3401

خلاصه که خوشحال میشم ببینمتون اونجا، آماده ی ارائه ی خدمات واس شرکت همتون هستم، هر کی اومده ازمون خرید کرده، دوباره برگشته 4 5 تای دیگه هم سفارش داده. درضمن اومدین اونجا اسم رمز شب رو بگین از تخفیفی استثنایی وبلاگم برخوردار خواهید شد

(کلمه ی رمز:ذرت مکزیکی)

 اینم آدرس سایتم  "کلیلک"

در آخر هم که شعاره همیشگیمونو میگم، رضایت مشتری هدف اصلی ماست

با تشکر از همگی

نظرات 13 + ارسال نظر
انتگرال شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

اول از همه بگم کلا خیلی دیووونه ای
ینی ادم به پیگیری تو ندیدم من مهلا....چه حوصله ای...چه جست جویی
اصن چیزی که قراره در اینده کشف کنم اسمشو میزارم مهلا به عشق توچه کنیم دیگه....یه مهلا که بیشتر نداریم
خو این فیلم افریقایی مضمون اصلیش در مورد چی بود؟؟؟(چقد تنوع شکلک اینجا کمه)خواهر من فیلمو لطفا ببین بعد بیا بگو برید ببینیدمهلا گفتم فیلم یاد فیلمی افتادم که سینا برام گرفته هنوز ندیدم :)از این فیلم ایرانی های بی سر وتهه
بابامعروووووووووف بابا سایت دار بابا رمز

تا تو بخوای کشف کنی که خودم دست به کار شدم :دی
:-*
دیگه نمیدونم مضمونش چیه فقط تو سایت نوشته این فیلمو ساختن واس معرفیه مهلا فیلمز !
اصن حسش نیس حتی به دیقشم ببینما!!!!

انتگرال شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

لبااااااااااااااس کهنه!!!!!!!مهلا اون لباس بنفشه رو ییک بار پوشیدم اونم واس یه 1ساااااااعتینی فک میکنی کهنه س :) پ برم به مامان بگم جایگزین پیدا کنه واس :))لباسم رنگ وروش رفته حتما دیگه :)))مااااااااااااااماااااااااااااااااان.......
باور کن مامانم اخرشم کارش میرسه به این که بره از در وهمسایه لباس بگیرهاصن یه وضعیه به خدا....سینا میگه برو رو اعتماد به نفست کار کن نه لباسات

انتگرال شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

خخخخخ....ینی چی برید عملی کنید....مهلااااااااااااااا
اونم مرحله به مرحلهاخااا من دانشگا نمیخوااااااااام :((((ایکون عشوه الاغی)

انتگرال شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

به ما تخفیف بده دیگه:)))بگو توسایتتون بنوین برای نتگرال 88 درصد اف :)))

اولن ما پارتی بازی ندارم، بین مشتری ها فرق نمیزارم ! حتی شما دوسته خیلی عزیز
دومن دختر من انقد سرم شلوغه !!! دیگه مدیریت سایتو دادم به دختره یکی ازین کارمندام!!!! من کارم مهمتر ازین حرفاس....من و اسمم صبح تا شب باید رو اون تابلوئه بالای در آفیس وایسیم :دی

سپیده شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

وای خدا نکشتت کلی خندیدم از حرف زدنت
:*

راستی الان یه پست میذارم و میگم جریان این یک هفته سکوت چیه .......


اول وبه خودت بودم، خوندم، کامنت هم گذاشتم، بعد اومدم دیدم ئه! اینجا بودی الان :))

nafi3 شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://machul-khan.blogfa.com/

خداااااااااااااااااااااااا پس این بهمن کجاس؟؟وااای دخترمون از دس رف!!
مهلا این فیلمه از اون فیلم خاک برسریاست!!!!!!!از قیافش معلومه هاااا
:))))))))))))مثه خر خندیدم

هو!!!!!!!!!
من اینجا نشستم و داری پشت سر فیلمای من حرف میزنی!؟!!!!!

انتگرال شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

نمیشد حالا یه مانتو فروشی خیلی معروف به اسمت بود ما الان بی مانتو نباشیم :((([:
من ماااااااااااااااااانتو موخووووووااااااااااااااااااااااااااام

روسری و شال فروشیشو تو پروما چند سال پیش دیدم
گل فروشیمم فرزاد دیده
مانتو فروشیم در دسته احداثه :دی

[ بدون نام ] شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

پروما ؟؟؟پ چرا من ندیدم؟؟!!!
لعنتی قبلا محمد تهران بود من هر روز تهران بودم:(((الان که نیاز دارم نیستن خو:(((
کلا از این به بعد باید بیشتر چشمامو باز کنم :))شاید هرجایی که میرم کلی مغازه و مهلا نام وجود داره که من ازش بیخبرم :))
اسم من که هیچی ازش موجود نیست:(((همه فقط فحش میدن بهش

نکنه تو هم پروما رو مثه کفه دستت بلدی!؟
همونطوری که مثلن نفیسه مشهدیه و کلی مارو گم کرد تو مشهد :))
یه مغازه کوچیک بود خیلی سال پیش ! الان نیس :(

یه پست راجع به اسمت تو وب تراموا خونده بودم این بود :) افتخار کن :))

+یه زمانی هم بود تو چت روم اسم همه دخترا، ..... بود
تو .... اسم خودتو بزار :)))))

maede یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://2khtar-city.blogfa.com

من ک اسم ام فقط روی رستوران و سوپری و این جور مکان های خوشمزه اس!!!هه! اینجوری شانس دارم ینی!!!

آره اسم تو هم ندیدم اصن :دی

specter یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://specter7as.blogfa.com

doa kon vasam:)
un rise and fall k gozashti kheyli vaqt bud nashnide budamesh.merc yade khaterate khubi oftadam
daneshgah khosh begzare.khube k khoshhalo raziyi:)
linket nakarde budam.alan kardam:)

چشم :)
خواهش. دیگه چاره چیه اگه راضی نباشیم!؟
کلن برام مهم نیس لینکو این حرفا. ولی بازم مرسی

انتگرال یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

به نظرت اگه فیلمی که سینا برام گرفته نگاه نکنم ناراحت میشه؟؟؟
مهلا من اصن مشهد شناس نیستم...اصن....پروما هم فک کنم اخرین بار 3سال پیش رفتم:)))

آره ناراحت میشه ولی اینکاری که بت میگمو انجام بده
بزن یه 3 4 تا صحنه از فیلمو ببین 4 تا اسم شخصیتارو یاد بگیر
بعد برو بهش بگو من عاشقه اون صحنش شدم که ...( همونی که دیدی)
و 2 تا اسم شخصیتارو بگو حله :دی
من که هرسری میرم مشهد همش تو پرومام :)))
خیلی دقیق میشناسم!خیییییییییلی ینی!

نیلوفر یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

عاشقتم اصن یه وضییییی :))

خودمم همینطور

mohamad دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

اول فک کردم برنزه شدی زیادی!

من ذغالم
دوستام در جریانن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد