من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

بهمن شد!!!!!!!


خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دارم میلرزما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وبلاگ مائده رو خوندم، گفتم منم زنگ بزنم دانشگاه !!!!

گفت 11م پاشین بیاین انتخاب واحد 14م 15م کلاسا شروع میشه

این ینی جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عااااااااااشقتم خدا که بلاخره تموم شد و 10 روز دیگه مونده تا بهمن شه و من برم تهران و خریدای آخر و انجام بدم و

عااااااااااااااااااشقتم خدا که روز تولدش تاااااازه کلاسامون شروع نمیشه و

وااااااااااای ما هم رفتنی شدیم آخ جوووووووون :)))))

بلاخره داره اون روز میرسه که صبح از خواب پا میشم و صدای مهراد هیدن که میگه صبح بخیر تهران من عاشقه توام

واااااااااقن لذت داره به چیزی که 3 سال میخواستیش و 7ماه منتظرش بودی ، بلاخره برسی! 

مرسی که شاهرود و مشهد قبول نشدم !!!!

الان دقیقن حاضر نیستم یکی از چمنای دانشگامو بدم و به جاش برم برق فردوسی ! 

اولین نفر به فرزاد گفتم

بعد نیلوفر

بعد هستی

...

(همه هم تو خواب و بیداری بودن! )

همه خیلی خوشال شدن

ولی هستی از خودمم بیشتر خوشال شد :))) کلی بچَم بش سخت گذشته بود این ترم هیچ پایه و دوسته صمیمی ای نداشت تهران

من برم بقیه رو از خواب بیدار کنم و خبر بدم :)) آخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووون!!!!!!!


نظرات 16 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

مبااااااااااااااااااااااااااااارکه
سوووووووووووووووووووووت....جیییییییییییییغ
هورااااااااااااااا بالاخره نوبت به شیرینی خوردن ما هم رســـــــید

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!
آره بلاخره نوبته اونم رسید :))))

مائده چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://2khtar-city.blogfa.com

عزیز دلمی!!!!!!!!
من ک بهت گفتم بزنگ یونی زودتر باید بیای تهران!!!!
مهلا ینی خیلی خوبه که خوشحالی....

خعیلی خوبم اصن ! مرسی که تو آپت اون موضوع رو گفتی!

نیلوفر چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

خیلی برااااااااااات خوشحالم مهلا خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خودمم همینطور!!!! :-X

پرهام چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://aban23.blogfa.com

توهم هیدن گوش میدی پیشم بیا

فقط زد بازی :-ایکس

تئوریسینی به نام احمد پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://theoretician.blogfa.com

سلام ....خوبه دیگه بیا دانشگاه و ببینم میتونی تئوری بدی جناب خانوم فیزیکدان
البته تبریک هم یادم رفت

مچکرم

حاج خانوم پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

خیلیییییییییی مبارکه که بالاخره به اونی که میخواستی رسیدی
خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتت

مرسی :-*
میخوای بیا اینجا دسته راستمو بکشم به سرت، تو هم مراد بگیری؟!

انتگرال جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام

امروز سرم شلوغ بود ولی صبح پا شدم اولین چیز یادم بود امروز قراره بیای نت و اومدم وبتو خوندم و بعد رفتم به کارام رسیدم :-*

سپیده جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
بوس و بده بیاد
مبارکه
خدارو شکر اونی که دلت میخواست شد
:*
صبح بخیر تهران من عاشق توام :))
منم دوس داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم این ُ
^_^
:*

شما چرا اومدی اینجا با این حالت دوسم؟! :-****
کل سال کنکورم هرروز این ورس مهرادو میخوندم بلکه انرژی بگیرم!

سپیده جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

تهران میای ولی مواظب همشهریای گرگ ِ من باش

نه واقن میتونم من ؟!
تو دانشگاه که همه دختریم!
ساعت 7:30مم که باید خوابگاه باشیم، اصن میرسم به چیزی!؟

roshir جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام مهلاخانم من اولین باره به وبتون میام و از شما خوشحال ترم که حدودا تا سه هفته دیگه باید بریم دانشگاه!آره "بریم" چون منم الزهراییم منم ترم اولیم ترم بهمنیم و خوابگاهیم و خلاصه اینکه کلاس اولی هستم خوشحال هستم!!! البته رشته ی من میکروبیولوژیه.راستی وبتونو تو وبلاگ انجمن فیزیک الزهرا دیدم.جالبه لحن خاص خودتونو تو نوشتن دارید...موفق باشید.به امید دیدار هم دانشگاهی!

آخ جووووووووووووووون!!!! هم دانشگاهی!!!!!
هم دانشگاهیه هم درده خودم!!!!!
من همون روزه اول بچه های ثبت نامی رو دیدم عاشق بچه های زیست و اینا شدم! خیلی خوبین اصن!
یکی مثه خودم که میگرده تو گوگل یه چیه الزهرایی پیدا کنه، مثه همون انجمن فیزیک!!!!!
حتمنه حتمن میبینمت! بعد اسمتون همون رشیره؟

mohamad شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

خوبه!
تولد و تموم شدن امتحانا و ...
آپم راستی

:|
دقیقن تموم شدنه کدوم امتحانا؟؟؟؟؟ :|:|:|

roshir شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

نه عزیزم roshir ترکیب اسم و فامیلیمه! رقیه هستم 18 ساله از قائمشهر!!!

آها چه جالبه ترکیبه اسم و فامیلت!
ترکیب اسم و فامیله من که میشه "مَهبَخ" ، آدم یاده مطبخ میفته
خیلی خیلیییییییییی خوشالم که آشنا شدیما! اصن خیلی !!!!

تیرداد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://arashk60518.blogfa.com

بابا میری تهران تو این آلودگی خفه میشی! حالا کی گفته باشم؟! نیای بعدا رو بزنی بگی منم میخوام بیام بهشت

اون همه آدم دارن با آلودگیش کنار میان، منم یکی روش
بسه انقدر منفی دیگه...

لیلی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

خوشحالم که بالاخره به آرزوت رسیدی. امیدوارم تا آخر فارغ التحصیلی هم شاد بمونی

دبیر انجمن فیزیک الزهرا(س) شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://physics-alzahra.mihanblog.com/

سلام.
میدونم خیلی دیر کردم ولی میدونم وقتی بیای دانشگاه درک میکنی که چقدر سر من شلوغ بوده.
این جوری که من با خبر شدم، اینا هر ترم یه سازی میزنن دوره ما خوابگاه ترم اولی ها بیرون دانشگاه بود که حدود یک کوچه با دانشگاه فاصله داشت بعد که رفتن ترم دوم اومدن خوابگاه داخل دانشگاه.
خوابگاه 4نفری هم بستگی داره که چقدر جا داشته باشن شاید 4نفر باشین تو خوابگاه شاید هم بیشتر که میشه 5 یا 6 نفر ولی احتمالش کمه فکر کنم همون 4نفری بدن بهتون.

D1e شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

به به. به سلامتی. مبارکه D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد