من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

ماله والت دیسنی بود البته :))

چند وقت پیش یه فیلمو گذاشتم واس دانلود، بعده 3 روز کامل دانلود شد...

خلاصه نشستم مثه همیشه جوری فیلمو با لذت دیدم که انگار خودم ساختم اصن

بعده تموم شدن فیلم اومدم از اتاق بیرون دیدم ئه tv ایران دقیقن داشت همونو نشون میداد !!!

ینی دیقن یه لحظه حس کردم همه زحماتم به هدر رفت :(


+اسم فیلم bedtime stories

+ کامنتای پست قبل تایید نخواهند شد، فقط مرسی از همگی و بازم معذرت از انتگرال :(

نظرات 2 + ارسال نظر
قندک دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام مهلای عزیز. ینی من می شناسمت؟

بعله؟!

نی نی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.royayezibayeman.blogfa.com

آخر ضد حاله کهههههههه

دیقن :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد