من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

lets try to know me

لطفن تو این پست هرکی هر نکته مثبتی ازم دیده بگه

هر چیزه خوبی "اگه" هست

فرق نداره

شدیدن نیاز دارم

منفیارو خودم دونه به دونه میدونم

اگه هم نیس خیلی رک و راست بگو هیچ چیزه +ئی ندارم . خودم که به این نتیجه رسیدم !

کاملن جدی باشین فقط


+جواب کامنتارو دادم به وب اکثرن هم سر زدم، فقط موندن اونایی که خیلی صمیمیم دیگه باشون! (انتگرال و مائده و نفیسه و نیلوفر و حاج خانوم سحر و اینا...)


+این آهنگو هروقت شنیدین حتمن یاده من بیفتین لطفن.

demis roussos- i need you  -دانلود



بعدن نوشت ::: "زیاده، نمیتونم بگم" دقیقن از نظره من = هیچ ویژگی +ئی نداری



نظرات 5 + ارسال نظر
انتگرال شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

خو من جنبه و بچه نبودنت رو دوست دارم...ینی حرف حق بت بزنن ادا درنمیاری و ناراحت نمیشی....کلا ادمی نیستی که فقط باید ازت تعریف کرد :)

دیگه این که بانمکی...من از بامزه ها خوشم میاد....تو هم بمزه ای...
یه چیز دیگه که خودتی...ینی وانمود نمیکنی ....رو راستی...هرچی هستی رو میکنی...اینم من خیلی دوست دارم توی تو :)
خوبی زیاد داری دختر اما اینا برام مهم تره بود :)
فقط گاهی حس میکنم بی اعصابی :)خخخخخ...شرمنده گفتی فقط خوبیتو بگم ام ا این بی اعصابی بد نیستا :)باید میگفتم دیگه
کلا خیلی هم باسلیقه ای :)مخصوصا برای رشته ت...مصه بقیه نیستی فقط دنبال برچسب ها باشی و بری مهندسی بخونی....رفتی سر علاقه ت...خوشم میاد...
دیگه این که حس میکنم حسود نیستی و البته به قول جی جی تنگ بازی در نمیاری از خودت
دارم اهنگو م یگوشم :))خشنگه...

مرسی دقیق نظر دادی
ولی نکات + ، بجز یکیش بقیه دیقن برعکسش جزو نقاط منفیمه
خیلی بی جنبَم، لوس بازیامو بچه بازیام حال همه رو بهم میزنه
بهم بد بگن شاید ناراحت نشم ولی انقدر بد شنیدم الان فقط دنباله یه مثبتم :(
ینی واقن ناراحت میشم. 2جور حرف انتقادی داریم. یکی مثلن برمیگرده بهت میگه فلان چیز مشکل داره و اینطوری باشه بهتره، ینی راه حلشم میگه. عاشق اینام من !!!!
انتقاد رفتاری هم مشکلی نیس برام. ولی دیگه نه اینکه 2روزه فهمیدم یه نکته + هم ندارم!
از انتقادایی واقن ناراحت میشم مثلن مثه اینکه برگردن بهت بگن چقد زشتی! خوب به من چه که زشتم مثلن !
آها یا اینی که واقن واسم پیش اومده که میگن این همه درس خوندی آخر این شد رتبت!؟ فلانی که مادر پدرش اینکاره بودن و با نور شمع درس میخوند رتبش شده نصفه تو!
حسودم هستم
مخصوصن اگه مقایسه کنن با یکی دیگه منو!
بامزه بودنم خودم اصن اینطوری فک نمیکنم . کسی هم تاحالا نگفته
فقط روراستیمو خودم قبول دارم ولی میدونی مشکلم چیه ؟اینکه بقیه فکر میکنن دروغ میگی و فکر میکنن دقیقن ازوناشی!
بی اعصابم هستم ولی واس کسایی که "فرق" دارن با چیزی که من میخوام ! واس دوستام اینا اینطوری نیستم
من بعده تنگ بازی عاشقه جی جی شدم!

من همه ی خصوصیاتم منفیه... همشون دقیقن

... علی ... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://nemidanam.blogsky.com

خیلی نمیشناسمت ! و از نکات مثبتت هم خبر ندارم

ولی هر کسی یه نکات مثبتی داره دیگه ...

انتگرال شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

نشناختمت پس....بامزه ای :)...من بهت میگم بامزه ای :)


چقدر سیمه آخر رضا یزدانیو دوس دارم :(

قندک شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

خب راستش باید بگم من اینطوری متوجه شدم که مهلا دختری است بسیارروشنفکر - خاکی-خودمونی- صادک رک و به احتمال زیاد باصفایی .و احتمالا به خاطر این خصلت های خیلی خوبت اغلب ضربه پذیر هم هستی. نمیدونم تا چه حد تونستم شناختمو نسبت بهت نشون داده باشم . تو خیلی باید مواظب خودت باشی.خب نیستی

قندک شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

ضمنا این دمیس خان هم مارو گذاشت سر کارو بازنشد که نشد و مارا حسرت به دل گذاشت.البته من کارهای دمیس را قبلنا شنیده بودم. اما دلم می خواست اونی که شما معرفی کردی را هم امتحان کنم که نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد