من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

ژانویه


راستی یه چیزی هم درباره ی ماههای دی و بهمن، در واقع همون ماه ژانویه بگم بهتون. میگن ماه ژانویه ماه جدائیه! البته این خرافات نیستا! به خاطر تغییر آب و هوا افسردگی در انسان بیشتر شکل می گیره و به همین دلیله که تعداد جدایی ها و برِک آپ در این ماه به شدت میره بالا!... من که دارم خودمو آماده می کنم برای این دی و بهمن که یه موقع نزنم همه چیو بترکونم!!!! شما هم مواظب باشید!


+دقیقن کپی کردم از وبلاگ روشنایی های شهر

+هستم. وب همه هم میخونم ( از گودر ) واس همین حسه کامنت نیس...حتی حس تاییدش .واس بعضیا واقن هست...واقن! ولی نمیخوام فرق بزارم بینتون!

+انتگرال شمارتو بزار

+میدونم خیلی ..... هسَم!

نظرات 5 + ارسال نظر
nafi3 چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

جدی مواظب باشیااااا :-S

دسته خوده آدم نیس
ولی حواسم به این موضوع هس ...

... علی ... پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ http://nemidanam.blogsky.com

هواسمون هست ...

نظرات رو ببندی بهتر از اینه که تایید نکنی ...

دیگه درست شدم ....

الهه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

چ جالب بود واقعا..فک کنم کاملن درست باشه چون من خودم این افسردگیه رو تو خودم میبینم
کاملن هم بدخلق و خو گیر 3 پیچ شدم ینی ا اینا ک هی دنبال بهونن ک دعوا را بندازن

"کاملن" درسته متاسفانه

maede پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://2khtar-city.blogfa.com

سلام مهلا!! میگم وایبر نداری!!!؟ ی اقدام کن بیا اونجا بحرفیم!! با نت ک وصل بشی همه چیش مجانی میشه! چون خط من آنتن نمیده بهم اس بدی گفتم!بیشعور دلم تنگ شده برات!

نه نصب نکردم رو گوشیم
چشم کلی کار دارم واس اقدام ...! از دسشویی رفتن و کم کردن بخاری بگیر تا دانلود وایبر ! امیدوارم بتونم انجام بدم
منم دلم وحشتناااااااک تنگ شده :(

مائده شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://2khtar-city.blogfa.com

امروز شنبه اس خانم غایب!!!!!!!!!!!!!

اومدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد