من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

الزهرا... چه اسمه قشنگی :d

یه "خانوم" چادریه خیلی مذهبی امروز ازم پرسید کجا قبول شدی؟ گفتم الزهرا، خندید! بعد گفت همونجایی که پسر هیچی نداره دیگه!؟،واقعن متاسفم واست!واقن!

من:


+ینی واقن "الزهرا" اسم خنده داریه؟!حالا خودمم اصن روم نمیشه بگم الزهراس دانشگام :دی ، ولی واس بقیه که آزاد هم به زور قبول میشن، دانشگاه روزانه تهران، اونم بدون سهمیه بومی، باید خیلی باشه!من نمیدونم چرا میخندن!

+ینی واقن این تاسف خوردن داره که تو دانشگاه پسر نداریم!؟!؟

+اونایی که منو میشناسن و میدونن باید برم الزهرا، اشکال نداره بخندن! خوده منم میخندم که قراره برم همچین دانشگاهی، ولی اینایی که هیچی ازم نمیدونن و فقط میدونن الزهرا پسر نداره و بعد میخندن بهم، این دیگه خیلی خدایی نامردیه!!!

+پریا که قبل انتخاب رشته یه اس خیلی جالب داد و بهم فهموند "عباسپور" رو نزن چون اسمش خیلی ضایعس!مطمئنم خیلی حرف زده پُش سره الزهرایی شدنم :دی

+الزهرا نمیشد، بعدش میشدم مهندس مواد فردوسی مشهد، خدایی الزهراتهران بهتره!

نظرات 23 + ارسال نظر
آصف پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

ما انسانها خیلیهامون مثل کبک هستیم همونای که بهت نمیخندن بخاطر اینکه پسر دور برتون نیست اگه ازدواج کند یا اصلآ دوست پسر داشته باشن اگه دوست شون با یه دختر دیگه باشن دق میکنند ولی نمیدونم چرا دوست دارن با پسرا باشن چون از هر دست بدی از همون دست میگیری
فردا هم شوهرشون با یکی دیگس بلآخره یه بازیه شرو ع شده امروز شما تیپ میزنید دل دوتا پسر آب میکنید فردا دوتای دیگه دل شوهر شما رو آب میکنند . بنظر من نارحت نشو انسان بخواد بخاطر مردم زندگی کنه فقط بخاطر اونا میمیره چون چیزی جز مرگ آدم نمیخواند

یاسی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://lieber.blogsky.com

سلام
منم فارغ التحصیل الزهرام. دانشگاهم رو اصلا دوست نداشتم ولی خوب فقط به خاطر اینکه سراسری بود و توی شهر خودم و نزدیک خونمون بود باهاش کنار اومدم.
موفق باشی عزیزم

واقن به نظرم اونقدا هم افتضاح نیس آخه!

انتگرال پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

اییییییییی من داداشم گفت دوتا از قرتی ترین ها وبهترین دختراشون که تو دکتری همکلاسی داداشم هستن تو شریف برای لیسانس همونجا فیزیک خوندن....بهترین استاده ها...دانشگاه عالیه...فوقالعادس

خیلی مبارکت باشه...برای فوق ایشالا بریم با هم شریفواااااااااای از مهندسی مواد متنفرم...دانشگاه فردوسی خهم همینطور...خیلی گنده مهلا...دوستم اونجاس...همش میناله...مزخرفه....حالشو ببر...
منم کامپیوتر بجنورد قبول میشد ...اما خداااااااارو شکر که اول فیزیکو زدم...اولین هاشد فیزیک برای من...خداروشکر
من فیزیک جامد اول زدم....به پیشنهاد داداشم...تو کودوم شاخه هستی؟؟

منم خیلی از دخیاش تعریف شنیدم اصن!
برا فوق بریم خارج دیگه آخه شریف میخوام چیکا!
کلن مهندسی مواد داغونه، مشهد بدتر از اون!
ماله من خودش تو دفترچه قسمت توضیحاتش نوشته بود " گرایش جامد"
اون موقع خیلی به این مساله دقت نکردم
آخه شنیده بودم واس ارشد همه ی گرایشاش چندتا واحد جزئی باهم فرق دارن
ولی بعد که خودنم دیدم گرایش جامد از بقیه گرایش هاش وسیع تر و جامع تره

مائده جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

میدونی بهترین امکانات تفریحاتی مال الزهرایی هاس!!!!
رفتم توش!!! اینقده بزرگ و خوبه که نگو...
مثه پارک میمونه!!! 3 تا سلف دارین با کافی شاپ و رستوران!!!!
پسرا!!!!! همون بهتر که ندارین بخدا... رو مخن همه شون...
بعدشم اصلا به قیافه نیس اونجا... بعضی با این اخلاقاشون گند میزنن تو وجه شون!!! اه...

عاشقتم مائده!!!! :-*

2تا استخر هم داریم تازشمممم
ولی از اول دلم با شهید بهشتی بود ....

یاسی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.yekdoneyeman.blogfa.com

مهندسی مواد فردوسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی تو قبول میشدی! من داشتم برات!!
یه عشق و عاشقی نشونت میداددددددددددددمتا توباشی دور و چشای ژسر من سینه بزنی!!ا
ستاد آشنا داشتی! باقلوا !



شرمنده بیشتر از این نمیتونم آمار بدم تاهمینجا بسه ته

ما اصولن با اُستاد کاری نداریم :دی
اونا همش باماها کار دارن !
پارتی هم نمیخواممممم
فقط دانیالو دینا رو میخوام . همین !

امیر جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.masaebepirmard.blogfa.com

خیلی هم خوبه ... بالاخره همیشه باید یه چیزی باشه تا مردم چرت و پرت بگن

صبا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

حرف بقیه رو بی خیال... بقیه کی حرف درست و حسابی زدن که این بار دومشون باشه... من که خیلی خوشحالم چون مهلا جون قراره بیاد به من شیرینی بده... هوراااااااااااااااااااااااااا

چطوری شما!؟

سیندرلا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

هر کی هر چی میگه محل سگ نده.همین بهتر که پسر نداره مثل آدمیزاد میشینی درستو میخونی.

من خودم مشکلم اینه که پسر نداریم سر امتحانا از کی تقلب بگیرم؟!!

یاسی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.yekdoneyeman.blogfa.com

واستا بینم کامنت من کو ؟؟؟
چشم روشن ! خوووووووووووب دارین صفحه میذارین واسه مهندسی مواد مشهد خیلی بدین حالا که اینجوریه اصن نمیگم اونی رو که میخواستم بگم


تازشم اگه دیگه جوارب پسرمم بهت دادم بشوری !خودش که هیچ !


ها راستی حالا بیا عکس دارم برررررررات!! ببین !

بعله همه دوسامم میگن الزهرا بهتر از فردوسیه
من مهلا نیسم اگه جفت نینیارو ازت نگیرم

یاسی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://lieber.blogsky.com

عزیزم من خیلی از وضعیت خوابگاه اطلاع ندارم. فقط یادمه که دوستام می گفتن اتاقاش 6 تخته اس. من سال 89 فارغ التحصیل شدم. و اینکه من خودم سال آخر با روسری می رفتم دانشگاه مشکلی نبود. اما الان که رئیس دانشگاه عوض شده نمی دونم اجازه روسری سر کردن دارن یا نه. اما خیالت راحت مجبور نیستی که با چادر بری. بازم سوالی داشتی بپرس عزیزم

معععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
6تا تختتتتت؟؟؟؟
روسری نمیخوام حالا ولی چه وعضشه آخه
6تاااااااااااا؟؟؟؟؟
با 4تاشم نمیتونم کنار بیام من که
رئیس دانشگاهه که فقط شیشه عینکش معلوم بود!

ستاره جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

خیلیم عالییییییییی....الزهرا خوبه...چرا بد باشه خب

دخترعموی منم الزهرا درس خوند طفلک

طفلک!؟؟؟؟؟

انتگرال جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

یوهو ...پ هم رشته ایم...:)
البته بگم تو فوق و دکترا اصن گرایشت یهو زمین تا اسمون فرق میکنه....من دوست دارم اگه بشه وتا 4 سال دیگه تو ایران بیاد برای فوق م شتابگر بخونم :))
ینی میشه؟؟؟
ایشالا خارج:) ....من ب ه احتمال زیاد تو فوق بتونم برم اما بازم زیاد دلم روشن نیست:((اخه سخته...هرچی خدا بخواد...

یه مدت خیلی به گرایش فوقم فک میکردم و بعد به این نتیجه رسیدم یه 4تا گرایشو با هم میخوام بخونم :دی
این شد که تصمیم گرفتم تا نزدیکای فوق بهش فک نکنم!

بعلهههه باهم میریم اصن

یاسی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://lieber.blogsky.com

نه عزیزم .بچه ها و استادا یه جوری نیستن. بدم نیستن.خیالت راحت.

استاد پسر هم داریم؟!

یاسی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.yekdoneyeman.blogfa.com

حقته تو همون اتاق شیش تخته بمونی

4تایی بود 20% امکان داشت که 2 هفته برم :دی
الان 6تاییه، حتی یک روز هم نُچ!

مامان نازنین جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://hanie2012.blogfa.com

سلام عزیزم
از وب میثمک اومدم و خوشحالم از آشناییتون
راستش بجز اسم الزهرا اسم مهلا رو هم خیلی دوست دارم خیلی اسم قشنگیه موفق باشی عزیزم

مرسی که نینیتونو روز تولد من به دنیا آوردین

بهدشم مرسی ! ولی واقن نمیدونم چرا جدیدن این همه بم میگن اسمت قشنگه!!!! دیقن یه هفتش همچین اتفاقی داره میفته !

خودم اصن خوشم نمیاد البته

fAмø جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://goodsphoto.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
حالا خودت دوس داری این دانشگاهو یا نه ؟
منم جایی درس میخونم که پسر نداره .. خوبه بد نیس به نظرم !

نُچ!

پیره زن جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

شوهر داشتی خبر نداشتیم ... حالا کی هس ننه ...

رای هم به چشم ...

الزهرا اسم قشنگیه ... تازه اگه اسمشم قشنگ نبود تا نری و نبینی

نمی تونی بی خوبه یا نه ...

بگم دعوام میکنی! شوهر نتی پیدا کردم :دی
خو یه بار که رفتم دیدممم

fAмø جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://goodsphoto.blogfa.com/

خودت کجایی؟

fAмø جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://goodsphoto.blogfa.com/

همینجوری .. دانشگاهه خوبیه ..بخاطر چی ناراحتی؟

واس اینکه پسر نداره من سر امتحانا از کی تقلب بگیرمممم؟

راوی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

به عکست رای دادم.قشنگ بود

عکس شوهرمه ،نه خودم!
خیلی مرسی یوسف عزیز

اردی بهشتی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

چرا باید بخندی که الزهرا قبول شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟

4 سال از بهترین سالهای زندگیم رو الزهرا بودم
مطمئن باش دلت تنگ خواهد شد برای الزهرا
زمین چمن الزهرا ، سلف و رستورانش ، کتابخونه ش ، اردیبهشت های الزهرا همه و همه حرف نداره !
دلم تنگ شده براش
قدرش رو بدون مهلا خانوم !
دیگه هم نبینم به الزهرا بخندی !

من بعد از الزهرا 2 سال توی یکی دیگه از دانشگاه های سراسری تهران درس خوندم ، ولی الزهرا یه چیزه دیگه بود ! بقیه دانشگاه های تهران رو هم رفتم و از همه نظر با الزهرا مقایسه شون کردم و بازم میگم الزهرا جزء بهترین دانشگاه های تهرانه !

سلام از این همه احساسات تو کامنتتون معلومه اردیبهشتی هستین

بعدش چرا آدرس وبلاگ و ایمیل اینا نزاشتین آخه؟!!!!
و بعدشم WooooooooooooooooooooW اصن وحشتناک امیدوارم کردی واقن مچکر!

اردی بهشتی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

سلام عزیزم
تو وبلاگم نمینویسم دیگه اما برای تو آدرس گذاشتم !

این آدرسه که خالیه؟ :-s

بلاماسکه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://belamaskeh.blogfa.com

حالا مگه ما پسرا چ چیز خاصی هستیم که بودن یا نبودنمون مهم باشه. همینطور شما دخترا. جدی میگما. حضور یا عدم حضور یه جنس خاص هیچ امتیاز خاصی بحساب نمیاد. من خودم خیلی مواقع دلم واسه روزای مدرسه که همه پسر بودیم تنگ میشه. کلا هیچ چیز مهم نیست!!!

شما پسرا رو که نمیگیم باو! شما پسرا که کلن همه جا هسین !
من منظورم اون پسراس
جدا از شوخی من از کی تقلب بگیرم آخه؟! فقط همینو یکی بم بگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد