من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

damn it Bahman

ینی رو مخه که هی همه میان میگن ایول ترم بهمن که خوبه :|:|:|

ینی یه نفر دیگه بیاد همچین چیزی بگه میزنم لهش میکنم

نه تاحالا بهمنی بودن، نه چیزی میدونن، الکی هی میان تز میدن بهمن خوبه :| 


+تو واقعیت یه بهمنیو از نزدیک ندیدم، تو نت همه بهمنین

فقطم وقتی میفهمی که برین وباشونو بخونین، ببینین مثه من چقد به چیزای الکی فکر میکنن و اعصاب خودشونو بهم میریزن، ببینین که چه جوری تو یه هفته ممکنه بهترین روز و بدترین روز رو داشته باشن ،چقد فکر و خیالای الکی، چقد برنامه ریزیای مسخره،ولی "انگیزه" رو تو کسی ندیدم....

+ دلم "وحشتناک" واسه یه مساله فیزیکه جوندار تنگ شده، مخصوصن بخشه فیزیک مکانیکش :-X

+ینی کله درسایی که دلم واسشون تنگ شده یه طرف ، این فیزیک مکانیک یه طرف دیگه.واقعن بخشه فوقولاده قشنگی بود :(



نظرات 9 + ارسال نظر
مائده چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ

هی.... سر شدم دیگه... اگه کلاس های فاطمه رو نمیرفتم که مرده بودم... الهی بمیرم... .ولی من دینامیکو بیشتر میدوستم...

ینی تو نبودی من رسمن مرده بودم انقد که همه میگن بهمن خوبه :|

مائده چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

بقیه رو ولش.... خودمونو عشقه...

nafi3 چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://machul-khan.blogfa.com/http://

بهمن خوبه :پی اصن عالیه!ولی تو نمیفهمی!

انتگرال چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

من یک عدد بهمنی ام که عاشق ترم بهمنممهلاااااا خو معرکس....این تجربه رو همه نمیکننن....تعطلات تو پاییز....اخ عاااااااالیه...زیباس...گرچه منم دلم تنگ شده برای فیزیک اما خو زبان وقتمو پر میکنه....
حالا نیای منو خفه کنی هاخو منم حرف دلمو زدم

یه هفته تعطیلی، یه ماه تعطیلی، نه 5 ماه تعطیلی! تازه تابستونم در نظر بگیریم میشه کلن 8 ماه که کلن ما تعطیلیم !
حسه زبانو ندارم اصن :دی

خوده خودم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com


وای
منم بهمنی ام

ینی دیگه کسیو ببینم بهمنی نباشه تعجب میکنم تو نت!
بعد هیشکی هم همکلاسی پیدا نمیکنم من، جالب ترش اینجاس باز!

خوده خودم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ


دبیری زبان!
شما چی؟!
حوصلم سر رف تو خونه خب!

مزخرفه ترم بهمن :(

خوده خودم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ


دانشگاه نسیبه تهران؟!
هم دانشگاهی نیستیم؟!

ینی امشال چندتا رشته ترم بهمن هسن که تو نت همه بهمنی شدن و هیشکی با هیشکی همکلاسی نی !

نیلوفر جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://otagh-fekreman.blogfa.com

وای یعنی مردم تا این نظرهارو پیدا کردمiهمه پست هارو خوندم ینی...بعد دانشگاه منم هیچی پسر نداره اتفاقا....ولی خب رشته ام خوبه ...
واقعا منم این حالت تورو دارم واسه کسی که میاد بهم میگه بهمن کهخ خوبه...خوش به حالت تهران قبول شدی ...من ارزوم بود تهران میشدم...اسم دانشگاهش اصن مهم نبود

بی پسر متاسفم برات! اصن ما دانشگاه میریم فقط چون پسر داره

پـــــــــویــــــــــا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://shanty.mihanblog.com

یعنی اولاش متنو فهمیدم ها! بعدهاش هی رفت تو فیزیک و بعد هم اظهار علاقه های شدید! و دیگه اصلا فکرم رفت رو 15.5 درصد و نمره قبولی زورکی و اینا! فکرشو بکن دیگه!
دی:

آخی فیزیک که عشقه...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد