من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

نیازمندی هام

به حداقل یک عدد دانشجوی مهندسی فیزیک الزهرا ، ورودی 91 ، و بیکار در 24ساعت ، ترجیحا" ساکن تهران نباشد، شدیدن نیازمندم 


+ورودی 91م نبود اشکال نداره

+رشتش فیزیکه خالی هم بود اشکال نداره

+15 ساعت هم بیکار باشه اشکال نداره


+فک کنم تو آینه همچین کسیو راحتتر پیدا کنم :|

+ینی واقن از بین 30 نفر ، بجز من یکیشون تو نت فعالیت نداره؟! یکیشون تو گوگل سرچ نمیکنه که منو ببینه؟! فردا برم اف.بی رو بگردم:(

+ آخ جوووووووووووون! دیگه تو این دانشگاه حتی نیاز نی اکانته اف بی بسازم! شدیدن خوشالم ازین بابت هم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
انتگرال پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام سلام....بنده دانشجو فیزیک ترم بهمن هستم...بیکار بیکار....به کارت میام؟؟؟
مهلا تو همون مهلایی؟؟؟

نگین دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

الزهرا میری ؟
تهران ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد