من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

left SHIFT

خیلی وقت پیشا جلو یکی داشتم چت میکردم بعد خیلی توهین آمیز برگشت گفت تو که انقد ادعات میشه چرا واس "!" گذاشتن از شیفتِ چپ استفاده نمیکنی!؟


هیچی دیگه الان داشتم کیبوردو نیگا میکردم،دیدم ئه شیفته چپم چقد از بقیه تمیزتره

+از همه بیشتر هم به space علاقمندم.به خاطره تفاوته صداش .....

+خودمو بکشم بازم هیچ کاری با شیفته چپ نخواهم داشت .نخطه سره خط

+قبلن بیکار بودم به مانیتور نیگا میکردم، امشب زدم تو خطه کیبورد

+چی میشد همه دکمه هارو یکی یکی در میاوردم قشنگ میتونسم تمیز کنم :-S

به یاده F:-* که تکون میداد کیبوردو صدا پوس تخمه میومد (as he said)

نظرات 2 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com/

خواهر شما ۴۰تا پست تو همین نصف آبان گذاشتی!!!!!!!!!!!!! ماشا.... بابا!!!
:دی

پیره زن دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

منم بعضی وقتا به این قضیه فکر می کن که چرا واسه تعجب از شیفت چپ استفاده نمی کنم یا وقتی اعداد و از قسمت ماشین حساب کیبرد می زنم از اینتر ماشین حساب که نزدیکتره استفاده نمی کنم !

راس میگین!!!! به اینتر دقت نکرده بودم !!! :دی

ولی خدایی واس Ctrl من از چپ همیشه استفاده میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد