من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

مرداد Leo اسد...

اینایی که تو آرشیوشون بجای مرداد مینویسن "امرداد " ، اینا یا مردادین، یا "پارسی را پاس بداریم"

اولیارو دوسشون دارم همین!


+مخاطب خاص: همه ی پرشین بلاگیا

+اصن اگه من با یه خارجی ازدواج کردم، به احترام ماه تولدمم شده اسم پسرمو میزارم لئو (LEO) ...

+خودمونیم ولی تو صورت های فلکی اصن "شیر" بینشون یه چی دیگس!بدجور کلاس داره لامصب ! چیه بقیه عقرب و بز کوهی و ....!

نظرات 3 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com/

عقرب به این خوبی؛ چیکارش داری
خوبه منم بگم ایـــــــــــــــــش شیــــر پس چرا اینجا :دی نداره!!؟

نگین دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

آذر م
اون ۳ نقطرو جدی نمیگیرم

احسانم دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

الان تو ماه عقربیا
جیز و با ابهت!!
البت تا اینو بخونی رفتی تو آذر

مزخرفه! فقط "مرداد!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد