من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

خود زیاد گنده بینی ;-)

شما هم مثه من هرسری آپ میکنین بدو بدو میرین صفحه اول که اسمتونو تو وبهای به روز شده ببینین و بعد هم همینجوری کلی ذوق میکنین!؟


+ تو بلگفا هم  همینکارو میکردم. 

+ همشم به خودم میگم این منمااا!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

اون اوایل وبلاگ زدن اره این کار و می کردم اما الان نه دیگه

سیندرلا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

یکی از دوستای من اون زمان که بلاگفا بودم اونم وب داشتم منم خیلی غیبتشو تو وبم میکردم واسه همین هر وقت پ میکردم خدا خدا میکردم نبینه تو لیست بروزشده ها وبلاگمو چون ممکن بود اتفاقی بیاد و لو برم.
نه بابا چه ذوقی.
خوش به حال تو که با این چیزا ذوق میکنی.

خوده خودم چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد