من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

نمیدونم نباشی چیه چارَم.... :-*

ببین چه خوبه حالم، آخه من تورو دارم....


+ash1 - دانلود

+ازوقتی این موزیک اومد من عاشقش شدم. هرچند پسره خیلی زشته ولی دوسش دارم .فقطم همین موزیکشو دوس دارم. ویدئوشم دوس دارم. رنگ لاکه دخیه هم دوس دارم. اصن همه چیشو دوس دارم ( با اینکه همه چیش عالی نیس!)

+از نوشتنه اسمش خوشم میاد. به یاده پریا که میگفت اگه پسر بودم دوس داشتم اسمم "هاشم" باشه که اینجوری بنویسم ==> HM 

+ خیلی وقته زد گوش ندادم اصن :| هر آهنگش منو یاده دوران بعد و قبل کنکور میندازه و اصن نمیخوام :( فقط تنگ بازی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

واااای تو که همه چی و دوست داری حتی چیز زشتارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد