من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

بهترین انتخاب ها :)

با بابام رفتیم تو فروشگاه. گفتم تو برو گوشت بخر من میرم صابون شامپو اینا

کاملنم بم گفت چه نوع صابون و چه نوع شامپویی وردارم....

بعد چیزایی که من ورداشتم :::

صابونه خیار 

چیپس هالوپینو

صابونه با رایحه ی بنفشه ی ساحل نیل و روغن گیاهی الیمی :دی

شامپو آلوئه ورائه فیروز مخصوص بچه ها ( چشمو نمیسوزونه )


+عاشق اینم چیزایی که حتی نمیدونم اسمش چه جوری خونده میشه رو وردارم

+ صابون خیارو خیلی دوس دارم زودتر امتحان کنم امیدوارم حسابی بوی خیار بده

+نمیدونستم اسمه اون فلفلا هالوپینوئه! جالب بود واقن واسم :دی

+ 5تا ازین شکوپارسای مینو هم گرفتم خیلی حال کردم اصن!

+این حُسن انتخابو به امیر هم یاد دادم، بعد رفته بود ژله زرشکککک خریده بود :-&



نظرات 1 + ارسال نظر
پیره زن سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

به خودم رفتی ننه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد