من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

پیش به سوی گذروندن این چند ماهه لعنتی

از الان میگم که صب پا میشم اولین چیزی باشه که ذهنمو تحت تاثیر قرار میده :::


قراره امروز خوب باشم ( شب که ازم پرسید چطوری؟ باید بگم عاااااااالی )

با nfs (مثه نید فُر اسپید شد ! ) آشتی کنم

انقد نگم من مردادیم و درک کن!

با بابامم آشتی کنم

ساعت خوابمم تنظیم کنم 

اوخ راسی به فرنگیس هم بگم مشهد نمیام... ( از همش سختره این )



+میدونسی چقد من عاشقتم؟!


+تا امشب به فنقل بچه حسودیم میشد، الان فهمیدم نسبت به دخدره آیندتم همچین حسی دارم :دی واقن داداش فوق العاده ای هسی و مطمئنم بابای محشری میشی :-*


+عاشقتم !


+پستای قبلی انرژی - میداد حذف شد

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ق.ظ http://ferimoti.blogsky.com

منم فریده ام
با من دوس میشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد