من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

واقن دیگه تا این اندازه حقمه؟؟؟؟

خانومه به بابام گفت که 15-18 بهمن زنگ بزنین واسه انتخاب واحد

و ...

اصن شنیدم اشکم در اومد :((

و کلاسا احتمالن یه هفته بعد از تعطیلات 22بهمن شروع میشه



+هی خدا :(( ینی تا امروز فقط خودمو با این فرضیه امیدوار میکردم که " از 3-4ئه بهمن که میری کلی باهاش خوش میگذرونی و سلیقشم میفهمی و تا 23بهمن فرصت داری کلی برنامه ریزی کنی...."


+خیلی حسه بدیه :(

+نمیشه من از 1 بهمن برم ؟؟؟ قول میدم همون خوابگاه بمونم :( اصن قول میدم تو حموم لباس بپوشم :(

+ رتبم، دانشگام، ترم بهمنی بودن،.... بس نی واقن خدا؟؟؟؟ واقن دیگه تا این حد که ترمم هم اسفند شرو بشه؟؟؟؟؟

+ینی اصن باورم نمیشه دیگه :( آرزومه دقیقن سرم شلوغ باشه و وقت هیچ کاریو نداشته باشم....از تابستون تا اسفند علافم.... :((

+چقد خوشال بودم که یه ماه و نیمش گذشت و 2تا و نصفی دیگه مونده....الان باید مهرو در نظر نگیرم و دوباره روز شماری کنم.....آبان-آذر-دی و کل بهمن....

+مطمئنن هیچ وخ دانشجو نمیشم :( دیگه واقن واسم فرقی نداره دی بلایی سر هممون بیاد یا نیاد. بیاد راحتترم :(

+تصمیم ندارم بهش بگم...فقط باید بمیرم من اصن :( یه بار خوشالش کردم که تهران قبول شدم، بعدش دیگه شرو شد....الزهرا!!!ترم بهمن!!!! واقن نمیتونم بگم که اسفند قراره شرو شه....

بمیرم :(( چه شبی بود اون شب که فهمیدم بهمنیم....

+فقط لدفن اگه خوندی بهم بگو که همدردی کنی بام :((

+کاااااااش 29ئه بهمن بودی حداقل امید داشتم که تولدت شبیه به اون چیزی که میخوام میشه.

23وم...بعد من 29م تازه بخوام بیام . کلن حالم بهم میخوره برنامه ریزیام جوری که میخوام پیش نمیرهههههه

+واقن باورم نمیشه =(( همین یه امیدو داشتم....

نظرات 1 + ارسال نظر
پیره زن چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://pirehzan.blogfa.com/

چشم به هم بزنی شروع شده و تموم شده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد