من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

این روزها همه بی حنبه شدن دیگه...شما چطور؟!

لامصب جنبه تعریف ندااااااااااشت!!! :))

1مین بعده اینکه قبلیو گذاشتم تبدیل شد به یه تگرگ شدید که حس میکنی پنجره الان میشکنه 

واقن دارم میترسم انقد که افتضا شدیده :-s



+همچنان ادامه داره ها!

+من و تو میرفتیم خیس بشیم با هم

چترو جا گذاشتی آخخخخ این دفه بازم

....

من و تو و بارون ، 3تا دیوونه 

(موزیک همین حرفا - آلبوم ما 2) به شدت توصیه میشود

+بارونه زدبازی هم که اصن تاااااجه سره :-*

+لینک به اون پست وب قبلی که من و مهنوش و فرنگیس زیر تگرگ ..!

+مطمئنم اگه سیگاری بودم، الان یکی میکشیدم :)) احساس میکنم حال میده تو همچین هوایی !



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد