من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

چرا اینکارو با من کردییییی؟ :(

دانشجوی این رشته باید به فیزیک علاقه‌مند باشد به این معنی که از آنچه یاد گرفته است بتواند در زندگی روزمره خویش استفاده کند.برای مثال با توجه به معلومات فیزیک دبیرستانی خود بررسی کند که آبی که از شیر آب می‌ریزد چرا به تدریج باریک می‌شود و سطح مقطع آن در این هنگام به چه حدی می‌رسد؟ ....


+خو لامصب تو که این سوالو طرح کردی جوابشو زیرش میدادی که من از صب درگیر نشم!!!!!!

+جونه بچت بیا جوابشو زیرش بگو بعد دیگه قول میدم خودم جواب همه چیو پیدا کنم ؟؟؟

+ یکی کمک کنه




نظرات 1 + ارسال نظر
انتگرال دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

تو کتاب فیزیکمون بودا....چقدر این سوال اشناس و چقد جوابش غیر اشناست...
فک کنم تو قسمت بار الکتریکی تو سال سوم دبیرمون مطرحش کرد...البته کلا فک کنم برم انصراف بدم سنگین ترم

بگرد پیدا کن جونه بچت :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد