من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

تمرین نقاشی

2ماهیه تمرین رژلب زدن میکنم

امشب جلو آینه وقتی با دقت داشتم تمرین امشبمو انجام میدادم، یه لحظه یاد دوران ابتدایی افتادم که موقع رنگ کردن نقاشی مشکل اصلیم همین بود که مدادرنگی  از خط و کادر نقاشی بیرون نزنه :دی


+رژ زدن دقیقن همون رنگ کردن نقاشیه بچگیه، ولی یه مرحله سخت ترش، کاغذ ثابته، ولی لب آدم تکون میخوره خو وسطه کار!

+خط چشم دیگه حکم غول مرحله آخرو داره.هم اینکه رنگ مشکی از اول نقاشیارو کثیف میکرد.هم اینکه همچنان مثه مرحله قبل سطح لغزانه، بدتر از همه اینکه با یه چشم باید اینکار انجام شه :-s

( هنو تو مرحله قبلیم من)

+خودمونیم ولی راس میگن هر مشکلی ریشه در کودکی فرد داره!

نظرات 1 + ارسال نظر
انتگرال دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

استدلالت در ابعاد حلقم مهلا خط چشم میزنی؟؟؟
من خیلی سختمه فقط مداد میزنم :) عقده ی خط چشم تو دلم میمونه اخرش

همون مداد هم بالاشو بلد نیستم بکشم من!!!!
زیرشم بلد نیستم !
کلن بلد نیستم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد