من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

چقد همه چی عوض شده :دی

قرار بود ماکارونی درست کنم....

من: سلام بابا گوش چرخ کرده نداریم، غذا از بیرون بگیر :دی

بابا: تازه گرفته بودم که ؟مطمئنی؟

من: آره کلی گشتم.فقط گوشت و مرغ داریم ....


....


یک رُب بعد :::

بابا: مهلا واقن این چیه؟؟؟چه جوری ندیدی اینو؟

من:ئه...گوش چرخ کردس اینا؟! پَ چرا مرغه؟ ...

بابا:با چه اعتماد به نفسی کلاس آشپزی میخوای بری، من نمیدونم :دی 



+خداییشششش گوش چرخ کرده قبلنا دیده بودم،باهاش کار هم کرده بودم، این شکلی نبود!

+ خانومه خونه اگه با سلیقه باشه،باید رو همه پلاستیکا برچسب بزنه بنویسه کدوم مرغه کدوم گوش....که مامانه من اینطوری نی :|

+یکم مشکوم به مرغا و گاو گوسفندا....نکنه من نبودم یه خبرایی بوده که این همه شبیه هم شده گوشتاشون؟؟؟؟

+ به هر حال!!

+واس اینکه یادم بمونه ::: اون پلاستیکایی که برآمدگی داره مرغه، اونایی که یکم فشرده تر،گوش چرخ کرده

با این روش چشم بسته هم میتونم تشخیص بدم این 2تارو دیگه B-)


نظرات 1 + ارسال نظر
انتگرال دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

مهلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااگوشت چرخ کرده ومرغ رو نتونستی تشخیص بدی؟؟؟!!!

شبیه همن خوب !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد