من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

من مهلام :)

بخش نظرات سمت راست هر نوشتس به جونه بچم!

اتک !

دقت کردم که فهمیدم....

یه ساعت پشه دورم ویز ویز میکنه،پا میشم میرم پیف پاف پیدا میکنم میارم میزارم کنار مانیتور...منتظر میشم ک بیان.....

همینجور منتظر...

اصن صداشونم در نیومد دیگه


+از هیکل و ابهت پیف پافه میترسن آیا!؟

+اگه همه جک جونورا مثه پشه ها عین سگ بترسن از پیف پاف، که خیلی عالیه! میشه یه طرح خوب از توش در اورد(آیکون مهلا در حال تفکر)

+مهمترین سوال زندگیمه که چرا تو یه جمع Nنفری هر جک و جونوری بیاد، صاف میاد طرفه من؟ (248بار اتفاق افتاد با حضور شاهده رسمی)

+الان پتانسیل دارم یه پیف پاف ببندم به کمرم برم وسط باغچه بشینم :دی

+باید امتحان کنم اسپری و دئودورانتم همچین تاثیریو داره؟

+شاید از تصویر آخر عاقبتشون رو پیف پافه ترسیدن که دیگه جلو نیومدن....شاید این عکسه ماله یکی از دوساشون بوده؟ آخی....شتریه که همه جا میچرخه آخر یه جا میشینه دیگه....

+یاد بنده خدایی که پیف پاف میزد به بدنش.... :دی





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد